Author's note

5.1K 169 10
                                    

Author's note

Prvo želim se zahvaliti svima koji su uzeli vremena da uopće otvore ovu knjigu.
Još je uvijek rano, ali sam zaista zahvalna i na ovoj količini podrške kroz vaše preglede, zato što sam svjesna da je ovo samo početak.
Zaista se nadam da uživate u knjizi, to je bio jedan od mojih prvotnih ciljeva, da drugi mogu uživati u ovoj knjizi onoliko koliko ja uživam u njoj dok ju pišem.
Ova knjiga ima više značenja za mene, i možda ću vam ih jednog dana sve objasniti.

.

Ova knjiga predstavlja sve ljude koji još ne znaju tko su, koji pronalaze sami sebe, sve osobe koje nemaju podršku, osobe koje su svakodnevno zarobljene u vlastitim mislima, one koje svijet krivo shvaća ili ih uopće ne shvaća.
Ovo je za sve koji su proživjeli patnju i znaju njeno značenje, za svakoga tko je izgubio nekoga u životu, za svakoga tko je prošao kroz period ništavila, za svakoga tko je plakao za krivom osobom i izgubio onu pravu.
Za sve duše koje se bore s psihičkim bolestima, za sve drugačije, za one s ožiljcima, za one sa snovima, za one koji nemaju nade, za one koji su pioniri budućnosti i za one koji su robovi prošlosti.

Niste sami.

S ljubavlju,
                             Loren.

Bijeli tigroviWhere stories live. Discover now