Poglavlje 32.

1.5K 74 2
                                    


Sunce je ubrzo nestalo i jasno sam mogla osjetiti toplinu krvi koja kola kroz moje tijelo.

"Loren?", poznati glas kao da je zasvirao po vjetru.

Vidjela sam odsjaj plave kose čak i u mraku.

"Hvala Bogu da sam te našao.", Julian je uzdahnuo i sjeo kraj mene privukuvši me u svoj zagrljaj.

"Tražio si me?"

"Vitali me zvao, rekao je da se ti nisi javljala i htjeo je pitati da li sam došao u kuću.", rekao je.

"Uplašila si ga, a i mene."

"Oprosti, samo sam trebala raščistiti neke stvari sama sa sobom.", gledala sam u vodu koja je mirno tekla.

"Ne moraš se ispričavati."

"Samo mi je drago da si ti dobro.", srela sam njegov modri pogled.

Čak i u tami njegove oči se smijale.

"Jesi li uopće dobro?", pita me a ja ne znam što da mu odgovorim, jer ni sama ne znam odgovor na njegovo pitanje.

Gledam ga tiho i pokušavam nešto reći.

"Dođi tu.", privuče me još bliže sebi.

"Sve će biti u redu, ti si sama to meni govorila, sjećaš se?", kimnem glavom.

"Bez obzira na sve, uvijek i zauvijek.", prošapće.

"Uvijek i zauvijek.", osmijehnem se.

Mobitel mu zazvoni u potpunoj tišini i on brzo primi mobitel u ruke.

"Molim?"

"Da, našao sam ju.", kaže.

"U redu, sad ćemo doći.", prekine poziv i povuče me k sebi na noge.

"Vitali?"

"Da, to je bio on."

"Mislim da bi bilo bolje da krenemo doma.", kaže i potjera me ispred sebe.

...

"Pripremi se na scenu sada.", kažem dok stojimo ispred vrata kuće.

"Znaš i sama kakav je, ali on se samo brine za tebe.", Julian me potapša po ramenu.

"Znam, samo...", uzdahnem, "Mora shvatiti da se mogu brinuti sama za sebe.", kažem.

"Za sve druge on je opasan kriminalac, ali za tebe on je samo Vitali."

"Mislim da je zbunjen oko toga što je zapravo, trebaš mu pokazati da te ne treba stalno štititi.", otvori vrata i Julian i ja uđemo unutra.

Vitali istog trenutka skoči s kauča i potrči k nama u susret.

Primi moje obraze u svoje ruke "Gdje si bila?"

"Znaš li koliko sam se zabrinuo?", čvrsto me zagrli, i to me iznenadi jer sam očekivala da će opet imati svoj agresivni scenski nastup.

"Nemoj to više ponavljati.", odmakne se od mene a ja mu ne odgovorim jer znam da mu ne mogu to obećati.

"Hvala ti brate.", privuče i Juliana u zagrljaj.

"Što se dogodilo kod Baratte?", sjetim se.

"Svašta.", odgovori mi i pozove nas za kauč.

"On te želi upoznati, Loren.", Vitali kaže ne gledajući u mene.

"Ne miriše mi to ne dobro.", nadoda.

"I to je sve, samo ju želi upoznati?", Julian upita.

"Znaš i sam kako to ide s Barattom, upoznavanje je samo jedna od stvari koju on želi, samo još nisam saznao koje su druge.", Vitali uzdahne i rukama prođe kroz svoju crnu kosu.

Bijeli tigroviWhere stories live. Discover now