Poglavlje 25.

1.8K 90 0
                                    

Hodala sam po snažnoj kiši, oštar vjetar mi je udarao u lice.

Pomislila sam kako sam se prevarila, kako ovo nije samo igra.

Bojala sam se za Vitalija, nisam znala što ovo sve znači.

Ugledala sam tamnu figuru par metara dalje od mene na osamljenoj cesti.

Prišao je malo bliže, mjesečina mu je osvijetlila lice, njegove zelene oči kristalile su se u mraku.

Crna kosa cijedila se niz njegovo lice, jedva je držao oči otvorene zbog silne kiše.

Nisam mogla shvatiti osjećaje koji su se pojavili u meni kada sam ga ugledala.

Osjećala sam se kao da...

Kao da letim.

Potrčao je prema meni, njegove visoke vojničke čizme rastjerale su lokve vode na sve strane.

Došli smo jedna do drugoga, primio me, snažno.

Stavio je svoje ruke na moje obraze, gledao me kao da je ovo prvi put da se njegove oči susreću samnom.

"Jesi li dobro?", kiša je pljuštala, stajali smo mokri do kože, na sred osamljene ceste.

"Sada sam dobro.", privukla sam ga k sebi, zagurala sam lice u njegova prsa.

Njegovi nježni otkucaji srca su me svakom sekundom sve više smirivali.

Odmaknula sam se od njega, nasmijala sam se gledajući ga kroz kapljice kiše.

"Reci mi, što se dogodilo?", okrenula sam se oko sebe prije nego što sam mu prišla kako bi mu sve rekla.

Val zvuka udario me, snažan pucanj.

Vitali se okrenuo oko sebe, gledajući što se događa.

"Moraš ići!"
"Odmah!", viknuo je gurajući me prema nazad.

"Što se događa?!", pokušavala sam mu se oduprijeti.

"Odmah idi!"
"Molim te!", umjesto ljutnje zbog njegovog tona glasa, vidjela sam zabrinutost.

Oči su mu bile širom otvorene, a guste obrve skupljene.

"Ajde!", primio me za ruku i počeo trčati, u trenutku ispustio je moju ruku iz stiska i stao na mjestu.

"Nejdem bez tebe.", rekla sam.

"Loren ovo nije nekakva igra!"

"Zar želiš ovako umrijeti!?", žile su se nadzirale na njegovom vratu dok mu je glas pucao.

"Nitko ne mora umrijeti!", vrisnula sam, još jedan pucanj odzvonio je kroz zrak.

Tada sam ih vidjela, visoki muškarci kako izlaze sa strane ceste.

Vitali me pogledao, pa je zatim pogledao njih.

Primio me za ruku i povukao za sobom.

"Trči što brže možeš, i ne zaustavljaj se za mnom.", govorio je što je tiše mogao dok smo jurili niz cestu.

Pucnjevi su nam se sve više bližili, osjećala sam se kao da će mi srce svakog trena puknuti.

"Idi tu, ja cu im odvući pažnju.", gurnuo me u mali prolaz sa strane ceste koji vodi dalje u šumu.

Stajala sam u tišini, odbijajući se pomaknuti dok ih ponovno nisam vidjela ništa obzoru.

"Ideš samnom!", primila sam ga i povukla što sam jače mogla za sobom.

"Lezi dolje.", legli smo ispod grmlja i sklupčali se jedno kraj drugog.

Svijetlost ulične lampe dopirala je do nas kroz rupe u grmu.

Bijeli tigroviWhere stories live. Discover now