|Erotikus tartalom!|
____________________________-Most már kiszállhatunk? -duruzsolta fülembe Jimin miközben nyakamba csókolt egyet. Lehellete végigfutott vállamon mire megborzongtam.
-Ühüm...-bólintottam lángoló arccal a zavartságtól.
A kádban már rég kihűlt a víz, viszont a kedélyeket nem tudta lehűteni.
Furcsa érzés uralkodott el rajtam, és folyton újra erősebben lüktetett bennem, ahogy Jimin hozzám ért.
"Talán ez lenne a vágy...A sóvárgás, hogy érintsen meg újra és újra. Hogy csókoljon meg újra és újra...Hogy ne eresszen el soha, de soha...
Én már eldöntöttem a fejemben...Akarom Jimin-t. Mindenét és mindenhogy. Azt szeretném, ha ő csak az enyém lenne, én pedig csak az övé."
Erőt véve magamon kifújtam benntartott levegőmet és hátra fordultam Jimin-hez.
-Megtennéd, hogy becsukod a szemed? -motyogtam lesütött szemekkel.
-Persze Cicus...-vigyorgott és egy lágy csókot nyomott orcámra.
-Köszönöm...-motyogtam majd látva, hogy Jimin eleget téve lehunnyta szemét, felálltam és kiszálltam a kádból. A törölközőt kezeim közé fogva magam köré csavartam és a szerelmemre pillantottam.
-Készen vagyok. -mosolyogtam.
Kinyitotta szemeit és végigvezette őket rajtam.
Hirtelen semmi előjel nélkül felállt és kipattant a kádból, míg én enyhe sokkot kapva, megdermedve álltam tovább, őt bámúlva.
Mindkét lábával kilépve, ágyékára tekert egy törölközőt és sunyin elmosolyodva felém lépett.
Észheztérve, hogy most bámultam meg annak ellenére, hogy én becsukattam vele a szemét, gyorsan összezártam enyhén elnyílva maradt ajkaimat. És fürdőszobát kezdtem el pásztázni szemeimmel.
-Mi a baj Cicus? -Jimin ördögien gonosz de egyben mély, recsegős és szexi hangja csendült fel a fürdőben.
-S-semmi...-motyogtam zavartan.
-Tán...-folytatta, ahogy közelebb lépett és állam alá nyúlva felemelte fejem -Megbabonáztalak az erőm használata nélkül? -vigyorgott gonoszan. Úgy éreztem magam, mint egy csatában, ahol most megkaptam a végső támadást. Jimin nyert. Elnyerte a szívemet és magába bolondított. Nekem pedig végem van...
-Cs-csak menjünk...És feküdjünk le...-dadogtam zavartan mosolyogva és elindultam ki.
-Ez a mondat elég kétértelmű volt...-sóhajtotta miközben kihúzta a dugót -De gondolom nem arra az opcióra gondoltál amire én. -mosolygott felém, de kissé komor és zavart arcom láttán lehervadt mosolya.
-Rae?...
-Mi van akkor,...ha mégis? -vágtam szavába miközben rápillantottam -Mi van, ha szeretném?...-Jimin arca zavarttá vált és beletúrt hajába.
-Mi ez a kérdés hirtelen? -kérdezte mosolyogva, de nem tudtam elrejteni bizonytalanságát.
-Mindig viccelődsz ezzel a dologgal...De nem tudom...Hogy valójában szeretnéd-e megtenni...Velem...-az utolsó szóra beharaptam alsó ajkamat. Vártam...Jimin nem válaszolt.
A másodpercek óráknak tűntek, mire végre megszólalt.
-Rae...-hangja nyugodtabbá vált -Nálam ez sosem kérdés...Inkább az a fontos, hogy te biztosan szeretnéd-e...
-Igen. -válaszoltam határozottan és rápillantottam -Akarom. És csakis veled. -bólintottam is mellé, mire Jimin hirtelen előttem termett.
Ajkain boldog, de egyben huncut mosoly ült, ahogy egy tincset a fülem mögé tűrt.
-Ezek a szavak...Nem is tudod mennyire vágytam már ezekre...-sóhajtotta és, mint aki egy béklyótól szabadult meg, úgy csapott le ajkaimra. Viszonoztam csókját és karjaimat Jimin nyaka köré fontam míg az ő kezei felfedező útra indultak testemen. Kis idő után fenekem alá fogva váratlanul felkapott és a csókot meg nem szakítva indult el velem a szobába.
Beérve berúgta az ajtót a lábával, ezzel magunkra zárva a sötetséget.
Neki nyomott a falnak és ajkaimat elengedve csókjaival nyakamra vándorolt. Forró lehelletétől és puha ajkaitól, amik nyoma után bizsergett a bőrőm, halk sóhajok és kuncogások hagyták el ajkaimat.
-Jimin ez csikiz...-vigyorogtam, mint egy kislány.
-Igen?...-kuncogott nyakamba, mire végig siklott forró lélegzete az érzékeny bőrfelületen.
-Ah, ne csináld ezt...-nevettem miközben, vállairól levettem kezeimet és arcomat temettem beléjük.
-Miért ne?...-csókolta most kulcscsontomat -Ha nem csal az emlékezetem te kérted...-vigyorgott, ahogy újabb csókjait osztogatta.
Apró sóhajok hagyták el számat, miközben megállíthatatlanul mosolyogtam.
Lehunytam szemeimet és beletúrtam Jimin szőke tincseibe, mintha attól tartanék, hogy elveszítem.
Csókjai közt megéreztem fogait is, amik miatt hideg futott végig gerincem vonalán és a pillangók vad repdesésbe kezdtek gyomromban.
-Ahh...Cicus...-hajolt ajkaimra majd egy hosszú csókba hívott. Nyelve bejutásért könyörgött, amit meg is adtam neki.
A vágy, hogy vele lehessek, teljesen eluralkodott rajtam.
Elhúzódott és vörösben izzó szemeivel pillantott fel én rám.
Tekintetében neki is ott csillogott a vágy. Lehet még meg is változott Jimin egész lénye...Talán most hasonlított igazán arra, aminek beállította magát. Tekintete más volt, mint szokott. Szemei nem csak vörösen csillogtak, hanem izzotak a sötétben. Olyan volt, mint egy "igazi" vámpír. Tekintetéből áradt a vadság, az erő, a legyőzhetetlenség, a dominancia és úgy pillantott rám, mint egy értékes kincsre, ami csak az övé és végre azt tehet vele, amit csak akar.
Elmosolyodott és megnyalta ajkait. Szemeit lehunyta és homlokát az enyémnek döntötte, ahogy vággyal telve felsóhajtott.
-Ahh...-lehelletét éreztem ajkaimon -Annyira...De annyira fel akarlak falni Cicus...
A pír rekord sebességgel szökött arcomra.
-N-ne mondj ilyen...zavarba ejtő dolgokat...-dadogtam ki, mire felkuncogott.
-Miért ne, ha igaz?...Akarlak Rae...Akarom minden porcikádat...-arcát ugyan nem láttam, de hangján éreztem mosolyát. Kisebb csönd után, amit csak a lélegzetvételünk tett zajossá, Jimin eltávolodott egy csöppet.
-Vagy talán...-komorodott el -Te nem akarod már a folytatást?...-azonnal felkaptam rá tekintetem.
-De igen...-mosolyodtam el bíztatóan miközben arcára simítottam -Szeretlek Jimin...És mostmár a tiéd vagyok...Csakis a tiéd. Senki másé...-hajoltam most én oda egy csókra, amit készségesen viszonzott.
-Kapaszkodj...-suttogta két csók között, mire megindult velem az ágy fele.
Lassan és óvatosan leültetett és eldöntött az ágyon miközben felém kerekedett.
Többször megostromolta még nyakamat, vállaimat és ajkaimat, miután elhajolva halk dúdolászásba kezdett, ahogy a törölköző szélére fogott.
Engedélykérően rámpillantott, én pedig válaszul megemeltem kissé a felsőtestem.
Könnyedén varázsolta le rólam a pamut törölközőt, ahogy a sajátjától is megszabadult.
-Gyönyörű vagy...-hajolt le hozzám, majd a könyökeire támaszkodva újabb csókba invitált.
Egyik kezemmel tincseibe markoltam finoman, míg a másikkal hátára simítottam.
"Még sosem éreztem magamhoz ilyen közel. Nem csak testileg, hanem lelkileg sem..."
Hosszú percek után elhajolt tőlem, és mostmár a szabadon hagyott kebleimre tért át.
Nedves csókjaival és fürge ujjaival halk és kélyes sóhajokat csikart ki belőlem.
Szemeimet vagy szorosan összezártam, vagy a plafont figyeltem. Egyszerűen minden tartás elveszett belőlem és vágyakozva vonaglottam Jimin alatt.
Hirtelen forró ajkait a hasamnál éreztem meg, ahogy egyre lejjebb és lejjebb halad.
Szemeimet lehunytam, felkészülve a felkészülhetetlenre.
Jimin utolsó csókja már nőiességemet érte, ami egy jóleső nyögést váltott ki belőlem. Megilletődve saját magamtól, zavaromban kezemet a szám elé kaptam.
Szinte abban a pillanatban erős keze, finoman az enyémre fogott és elhúzta onnan.
-Ne félj magadtól Rae...-lihegte rekedtes hangjával -Engedd ki, ami benned van. Beszélj nyugodtan, mondd mi esik jól és mi nem...Mert tudod, tapasztalat ide vagy oda, gondolat olvasó nem vagyok. -mosolygott rám, én pedig bólintottam.
-Folytassam? -kérdezte kedvesen.
-Igen...-bólogattam majd vissza ejtettem fejem a párnák közé.
Visszahajolt és mostmár nyelvét kidugva kezdett lágyan cirógatni.
Az az érzés, ami akkor felülkerekedett rajtam, egyszerűen leírhatatlan volt.
Egyszerre éreztem a vágyat, a türelmetlenséget, a kielégülést és a kielégítetlenséget, a pillangókat a gyomromban és a bizsergést, ami átfutott egész testemen, a gerincem vonalán, minden egyes kis idegszálamon végig futva.
Észre sem véve magamat, vonaglani kezdtem, miközben nagy sóhajokkal próbáltam elnyomni kitörni vágyó nyögéseiemet.
Hirtelen az érzés, mi magával ragadt elmúlt és pillanatok elteltével Jimin arca pillantott le rám gyönyörű vörös szemeivel.
Újra ajkaimra hajolt. Egyre vadabbá váló csókjaink közben éreztem, ahogy hozzám ér ujjaival, és végig simít rajtam. Testemen végig futott a borzongás, és a vágytól remegésbe kezdtem.
-Készen áll az én Cicusom? -kérdezte kicsit elhajolva tőlem.
-Azt hiszem...-motyogtam.
-Rae...-csókolt homlokomra -Ha nem vagy benne biztos, megállhatok. Csak akkor csinálom, ha biztosan akarod.
-Akarom Jimin...-fogtam arcát kicsi kezeim közé -Mostmár csakis a tiéd vagyok...-suttogtam enyhén a levegőt kapkodva.
Újjabb csókba hívott és közben óvatosan belém tolta egy ujját, minek következtében kicsit belenyögtem a csókba.
Lassan és óvatosan ki-be huzogatta, mire szinte az egész világ megszűnt körülöttem.
Kis idő után még egy ujját társította a középsőhöz majd még egy kisebb idő után, amit lehet csak én éreztem rövidnek, a rajtam eluralkodó gyönyör miatt, Jimin kihúzta ujjait, majd feltápászkodva lelépett a földre és elsietett.
Másodpercek alatt már előttem is állt újra, a kicsi kék tasakkal babrálva. Óvatosan felnyitotta majd kivette belőle az óvszert.
Visszatérdelt elém, felgörgette magára, majd hozzám igazodott.
-Jimin~...-nyúltam karjaimmal nyaka után, mint egy kisgyermek, ő pedig eleget téve kívánságomnak lejjebb hajolt, hogy teljes testével hozzám simulhasson, én pedig összekulcsolhassam lábaimat derekánál.
Karjaimat köré fontam és vállába fúrtam fejem.
Jimin visszahúzta lentről kezét és biztosan megtámaszkodott könyökén.
Lassan és óvatosan nyomulni kezdett belém, csipőjét mozdítva, miközben nyakamat csókolgatta.
A feszítő, kissé fájdalmas érzésre nyöszörögni kezdtem és körmeimet belevájtam Jimin hátába.
Ő csak sóhajtozott, a, gondolom, számára kellemes érzés végett. Az én szemeimbe könnyek szöktek a fájdalomra, majd -nekem- hosszas időnek tűnő "szenvedés" után végül teljes hosszát magamba fogadtam.
-Ahh Rae...-sóhajtott fülembe.
-J-jimin...-hangom olyan vékonyan hangzott fel, hogy el hinni sem akartam.
Jimin ajkai újra az enyémeket ostromolták, miközben megmozdította csipőjét, amire hangosat nyögtem a csókba.
-Fáj? -kérdezte kicsi aggodalommal.
-Nem vészes...-bújtam újra nyakába, hogy ne lássa előtörő könnyeimet.
Igazából éles és szúró fájdalom lüktetett bejáratomnál, de a lelkiismeretem nem engedte, hogy ezt Jimin is tudja. Nem akarom, hogy félbehagyja, mert én gyenge vagyok és elsírom magam egy csöppnyi fájdalomtól is...
Lassan ütemesen mozgatta csipőjét míg én arra az ütemre nyögtem vagy sóhajtoztam.
Bármennyire is zavarba ejtő lett volna a helyzet, egyszerűen az kis gyönyör, ami Jimin minden lökésénél erősebb lett a fájdalomnál, fékezhetetlenül magával ragadott.
Csak a gyönyört és a csodás szenvedélyt láttam. Ez több, mint egy egyszerű szex. Mi együtt vagyunk, örömet szerzünk a másiknak, bízunk egymásban és a legfontosabb, szeretjük egymást. Ez az "aktus" valójában teljes bizalom és érzelem átadás.
Sokkal jobb, mint ahogy bármikor is elképzeltem.
Egyszerűen csodás Jimin-t ilyen közel érezni magamhoz...
Elragadott a hév és mivel Jimin ott volt közvetlen felettem, hirtelen nyakába csókoltam. Egy pillanatra kiesett megszokott ritmusából és felkuncogott.
Ajkai újra nyakamra tapadtak és most kicsivel gyorsabb tempót diktálva csókolt végig rajtam újra és újra, miközben én hátán simítottam végig.
Olyannyira megszűnt minden, hogy csak Őt láttam. Sőt, ha lehetséges lett volna, már elolvadtam volna az erős izmos karjai közt.
Ajkaim súrolták bőrét, ahogy elnyitottam azokat.
-Szeretlek Jimin...-suttogtam két kélyes sóhajom közt, mire szélesen elmosolyodott.
-Én is szeretlek Cicus...-emelte rám vérvörös tekintetét majd miután orrát játékosan odadörgölte az enyémhez, ajkai újra az enyémekre találtak.
Ez a vámpír...egyszerűen megőrjített. Olyan kélyes sóhajok és hangok csúsztak ki a számon, hogy, ha nem a vágy uralkodott volna rajtam, menten elsüllyedtem volna szégyenemben.
Egyszerűen már túl csodálatos volt...És nem akartam, hogy ez véget érjen valaha is...|Sziasztok édeskéim~
Tudom jól, hogy nagyon sok időbe tellet, de itt van az új rész. Remélem tetszett nektek, és nem lett annyira béna, ugyanis még sosem írtam felnőtt tartalmú részt😅
De a jövőben megpróbálok kicsit jobban igyekezni.
Köszönöm, hogy ilyen türelmesek vagytok.
Imádlak benneteket~💕
A kövi részig viszont búcsút kell intenünk.
Addig is Pápá🍁🍂🍁🌙🍁🍂🍁|
ESTÁS LEYENDO
Elhagyva ●BTS●JIMIN●Vampire ff.● 《 BEFEJEZETT》
VampirosMiután Mr. Min meghal Jimin testvére, Jihyun keze által, Yoongi bosszút fogad apja haláláért. Azonban Jimin, csak egy búcsúlevelet hagyva maga után, rejtélyes módon eltűnik. Raekyo magára marad, és legjobb barátját, Chanyeolt akarja megkérni, hogy s...