Rozdział 1

168 16 1
                                    

Hej! Jestem Daria,mam 16 lat,mieszkam w Warszawie i mam młodszego brata Antka czyli(9 letniego diabło-bachora) a także:mamę Anię i tatę Adama.Jeśli chodzi o mój wygląd to właściwie
- blond długie włosy  czyli gdzieś tak do pasa
- duże zielone oczy
- wysportowana sylwetka (akurat tym to najbardziej się chwale bo 2 lata z Chodakowską zrobiły cuda)
- no i inne takie tam
Ale przejdzmy do cech i charakteru bo przecież po tym jaki człowiek jest się go ocenia co nie? ( tak naprawdę wszyscy wiemy że tak nie jest po prostu 21 wiek) Dobra a jeśli mam już wymieniać swoje cechy to napewno : wariatka,dziwaczka,towarzyska,ciekawska i sprytna .Ale wsumie to jeszcze umiem mocno dogadać i zgaśić swoimi rapami i rymami (zapomniałam powiedzieć kocham rapować i wymyślać swoje teksty)
Moi przyjaciele to Milena Agata Marcel i Krzysiek.Razem tworzymy super paczkę już od podstawówki.Piszemy i dzwonimy do siebie prawie codziennie.Kocham ich i wiem że jak się kłócimy to tylko przez jeden dzień i nawet niewiemy później o co poszło.Lecz jednego razu mocna spina była pomiędzy Agata a Krzyśkiem,ponieważ Agata była zakochana w Krzyśku i cierpiała bo on chciał być tylko je przyjacielem (w wielkim skrócie).Na szczęście to mineło a Agata znalazła sobie super chłopaka Krystiana i sa już razem od 2 lat.

Hejka! To moja pierwsza powieść.Dajcie znać jak się podoba i czy w ogóle.Przepraszam za błędy ortograficzne,(często będziecie mogli je spotykać)Później  napiszę kiedy będę wrzucać rozdziały
Pozdrowionka🌸💛

Pomiędzy toramiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz