-O boże!Ale dobre normalnie Magda Gessler.-pochwalił obiad.
-Dziękuje ale to nie tylko moja robota, razem z Danielem to przygotowaliśmy.-powiedziałam ze śmiechem.
-No, ty jedz bo się jeszcze zadławisz!-przerwał Adrianowi donośnym głosem mój chłopak.
Po posiłku Daniel zmywał naczynia a ja poszłam na balkon z jego kuzynem. Pokazał mi film, w którym była przedstawiona cała produkcja od A do Z nuggetsów z Macdonald's. W połowie kazałam mu wyłączyć bo już nie wytrzymałam.
-Okropne, ja staram się dlatego jeść takie rzeczy bardzo rzadko.-przeraziłam się.
-Też tak uważam.-zgodził się ze mną Adrian i powoli zaczął przysuwać swoją twarz do mojej.
-Co ty ro..?-spytałam.
-No przecież wiem, że na mnie lecisz nie udawaj, Danielek się o niczym nie dowie!-przerwał mi.
-Niee! Nie lecę na ciebie a po za tym w tym momencie zachowujesz się jak totalny kretyn.-powiedziałam głośno i poszłam do salonu.
Adrian dał sobie spokój, bo poszedł do łazienki się umyć ale wydawało mi się jak by był rozgniewany. Uznałam, że nie powiem na razie o tym Danielowi bo zrobiłby wielką aferę i na ten moment nie będę już udawała miłą dla jego kuzyna.
-Skarbie, muszę jechać do miasta po jedną rzecz, którą zostawiłem u kumpla, poradzisz sobie?-zapytał mnie Daniel.
-Tak, możesz jechać tylko wracaj szybko.-zgodziłam się, choć wcale nie chciałam zostać sama z Adrianem.
Gdy wyszedł z łazienki, Daniela już nie było. Zaproponowałam żebyśmy zagrali w coś na konsoli. Po 10 minutach powiedział, że już mu się znudziło i chce porobić coś innego.
-To nie wiem co teraz, zostaniesz bo idę do toalety?..-zastanawiałam się i wstałam żeby pójść na górę.
-Ale ja wiem,..-powiedział i złapał mnie za ramię.
-Zostaw mnie!-krzyknęłam.
Nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia, i przycisnął mnie do ściany, próbując mnie pocałować.
-Zostaw mnie debilu rozumiesz! Zaraz będzie tu mój chłopak.-zaczęłam krzyczeć.
-Nie obchodzi mnie to.-zaśmiał się i przerzucił mnie przez plecy, idąc schodami na górę.
Wszedł do naszej sypialni i opuścił mnie na łóżko. Obrócił się na chwilę żeby się rozebrać a ja...
CZYTASZ
Pomiędzy torami
Teen FictionDo czego posunął się zakochany Daniel(i czy w ogóle coś zrobił(😂)) i jak zareaguje na wiele oskarżeń ze stron różnych osób ?Czy Daria będzie odkrywała kolejne tajemnice.