...Kiedy chciała się uwolnić, zamknął ją w podziemiach swojego domu. Raz tylko do mnie zadzwoniła z płaczem, cała roztrzęsiona, że nie wytrzyma i wkrótce się zabije. Nie wiedziałam co robić ale dowiedziałam się, że nie mam po co dzwonić na policję, ponieważ kilka miesięcy wcześniej jego kuzyn z tajnych służb został tam głównym szefem i Daniel ma cały plan umówiony także z nim...pół roku pózniej gdy był ten wielki ''wypadek'' w naszym wesołym miasteczku....to wtedy właśnie Kamila skoczyła z tego koła młyńskiego i popełniła samobójstwo.-powiedziała Laura, już cała zapłakana i załamana.
-.........Jaa nie wieemm coo co.-wydukałam z płaczem.
-Rozumiem cię ale twój chłopak jest psychicznie chory i...-powiedziała.
-Ala ja w to nie wierze to nie mój Daniel...A po za tym dlaczego do niego nie poszłaś przez ten cały czas?-zapytałam zdziwiona i smutna.
-....hmmmm
-Nooo?
-Gdy nasi rodzice przenieśli się na stałe do Hiszpanii w pewnym momencie przestali nam przesyłać pieniądze, a ja musiałam poszukać pracy...Tylko, że z pensji początkującej kasjerki w Żabce nie starczało nawet na czynsz...Dlatego koleżanka poleciła mi pracę w...klubie nocnym...Długo się zastanawiałam ale musiałyśmy z czegoś żyć a Kami chodziła jeszcze wtedy do liceum....Gdy byłam na rozmowie kwalifikacyjnej, miałam podpisać umowę o stanowisko barmanki.....Na nieszczęście nie dojrzałam małego druku na dole bo się spieszyłam nie potrzebnie, a było tam napisane, że będę też prosty....Odstąpienie od umowy groziło karą pieniężną w wysokości 400 tyś. zł.-płakała ciągle.
CZYTASZ
Pomiędzy torami
Teen FictionDo czego posunął się zakochany Daniel(i czy w ogóle coś zrobił(😂)) i jak zareaguje na wiele oskarżeń ze stron różnych osób ?Czy Daria będzie odkrywała kolejne tajemnice.