-Jestem kochanie.-przywitał się zadyszany Daniel.
-....jak tam masz to nagrane?-spytałam od razu.
-Tak ale ja na razie muszę odpocząć i przemyśleć wszystko co usłyszałam tej nocy.
-Dobra, ja obejrzę.-zgodziłam się i wzięłam jego telefon.
-Daniel....-zawołałam po obejrzeniu nagrania.
-Nic nie mów sam jestem wstrząśnięty.
-Całe życie żyliśmy prawie w błędzie z osobami, które tak na prawdę chciały nas zniszczyć.
-Ja na prawdę nie wiem co o tym sądzić Daria...
-Wierze tobie ale to w takim razie policja szuka cię za niby znęcanie się, doprowadzenie do psychicznego zamknięcia się i popełnienia samobójstwa Kamili?!-zapytałam głośno.
-Nie wiem jeszcze nigdy czegoś takiego nie przeżyłem.
Nagle ktoś wyszedł zza drzewa i stanął przed nami.
-Daria?....-zapytała moja.....mama.
-Mamo?!....-rzuciłam się na nią i uściskałam.
-Dzień dobry!-przywitał się Daniel.
Mama tylko spoglądnęła na niego z pogardą.
-Co ty tu robisz i dlaczego nie witasz się z Danielem?-zapytałam ją płacząc.
-...Tata czeka w samochodzie chodz, i jak to co robię? Nie odzywasz się Bóg wie ile i porwał cię ''twój cudowny, anielski chłopak''.-powiedziała nie za miłym tonem.
-No dobrze,...ale ja wszystko wam wytłumaczę Daniel nie jest taki jak myślicie, my się kochamy!-wykrzyknęłam w obronie swojego chłopaka.
-Bez dyskusji ciesz się, że nie siedzi teraz w jakimś zakładzie karnym, Agata przez ponad miesiąc cię kryła no i udało jej się zatrzymać ale zadzwoniła do mnie przed chwilą Laura i podała adres a także szczególnie prosił abym zabrała cię do domu bo Daniel to straszny chłopak i przez niego zabiła się jej siostra.
-Mamo!!!! Jak nic nie wiesz to nic nie mów.
-Nie dyskutuj w tym momencie idziesz ze mną do samochodu i wracamy do domu, przy okazji wyślę cie do psychologa abyś wreszcie nauczyła się odróżniać prawdziwych przyjaciół i prawdziwą miłość od fałszywości, zła i kłamstwa na świecie.
CZYTASZ
Pomiędzy torami
Teen FictionDo czego posunął się zakochany Daniel(i czy w ogóle coś zrobił(😂)) i jak zareaguje na wiele oskarżeń ze stron różnych osób ?Czy Daria będzie odkrywała kolejne tajemnice.