Jace * 15 ani*
Iarna anului 2011
Am tras dintr-o tigara pentru prima data, abia in primul an de liceu.
Nu stiu. Nu mi s-a parut deloc cool ori asa de wow! Dar am facut-o.
Tigara aia slim mentolata, atarna pe buzele mele subtiri, sunetul bruchetei ce nu dorea sa se aprinda, l-am auzit de cateva ori urmat de o injuratura si flacara minuscula, s-a aprins in fata mea, facandu-ma sa ma apropii mai mult. Doua maini necunoscute mie, tineau bricheta in asa mod, cat sa pot sa aprind singura tigara. Nu stiam ce fac.
Nu mi-a placut si m-am strambat pe data.
M-am innecat si am tusit minute bune, pentru amuzamentul celor cu care eram atunci, in curtea din spatele liceului, la care ajunsesem in urma selectiei. Puteam lejer sa ma duc la un liceu de top. Stiam insa ca imi dau singura foc la talpi daca fac asta. Nu aveam o conditie financiara wow si nici nu eram ruda cu cineva sus pus, ca sa trec pe acolo, fix cu cea mai mare durere in cot! Eram multumita insa si cu locul unde ajunsesem. Ma interesa sa nu ma stie nimini si chiar eram fericita.
Pana atunci insa, facusem nenumarate alte prostii, de care sa fiu sau poate sa nu fiu mandra. Prin clasa a sasea, ma alaturasem celei mai rele gasti din zona, prin clasa a saptea deja lipseam cu noptile de acasa si minteam mereu cu referire la locul unde sunt iar in clasa a opta, decisesem sa fac din lume si viata, curvele mele. Dar totusi, iata-ma in clasa a noua, cu tipele alea inocente din clasa, afumandu-mi plamanii si razand grozav. Mi-am ridicat fusta de la uniforma mai sus si am asezat tigara la loc pe buze, mormaind o injuratura invatata de la prietenul meu Ceacea. Voiam sa ma prinda mama, asa m-ar fii trimis dracului inapoi in micul oras, unde copilarisem si as fii fost inapoi cu gasca mea.
Nu. Nu eram facuta sa devin o tipa dintr-un oras mare.
-Pleci iar din oras, in vacanta de iarna?
-Da. Ai mei au decis sa mergem la munte. O sa vina mai multi si cine stie, poate imi pierd virginitatea anul asta. Ar fii nasol sa intru in urmatorul an, inca virgina si sa fiu asemeni tarfelor de pe aici. Jace? Ai tai unde te duc? Banuiesc ca ți-o pui si tu cu unu. Nu vreau sa stau inconjurata de virgine. Mai vorbesti cu tipul ala Codin? Sper ca nu. Meriti mai mult de atat!
-Nu am idee, am raspuns sec. Posibil in pula cu satelitul, i-am raspuns Sharei ce a inceput pe data sa rada de vorbele mele. Mi s-a stins tigara. Poti sa mi-o aprinzi tu, Casia?
-Inca ti se mai scurg ochii dupa Alex, din clasa de langa? m-a intrebat ea la schimb, venind mai aproape de mine. Pune-ti tigara in gura si trage in tine, a adaugat ea, facandu-ma sa imit gestul ei, cand si-a lipit varful tigarii de tigara mea. Esti varza, Jace. Uita-te si tu, dupa unul ca Holan. E bun!
-Ce e cu el? am intrebat, cand m-am calmat din tusit. Ce e cu Alex? A zis ceva de mine?
-Am auzit ca si-o trage cu Nicasia din clasa noastra. Shara i-a vazut in parcul din centru la plimbare, stii? Nu inteleg ce iti place la asta. Nici nu cred ca e bun, ca sa il numesti primul. Poate de-o tavaleala merge dar... esti ciudata Jace.
-Ihm. Aia e.
Stiam prea bine ce fac in vacanta aia si unde ma duc, dar nu puteam sa le zic lor. Cele doua tipe, ce in ziua aia se hotarasera sa ma invete sa fumez, m-ar fii dat de gol cu multe chestii.
-Ati auzit de Blanco? Cica a batut-o pe nepoata directorului in baie si acum e exmatriculata.
-Care tipa? Aia mica, blonda, creata?
CITEȘTI
Depresia lui Jace
Romance+15 When the cool kids, decided to stay home! The light version* Jace în final, are tot ce și-ar putea dori: un iubit grijuliu, o gașcă de prieteni nebuni și promisiunea unui viitor bun. Însă ceva tot continuă să îi lipsească și să o facă mereu...