41: If you are

38 4 0
                                    

***JACE***

     Înălțimea lui nu ma coplesea. Mi-a dat insa drumul si am continuat sa ne plimbam in locul ala. A fost placut sa stau cu el, vorbind despre tot ce ne trecea prin minte. Timpul a zburat atat de rapid, caci nici nu am realizat ca am stat cu el cateva ore.

     Cine stia cand aveam sa il vad iar. Am luat pana si masa impreuna la un restaurant de familie. Il privream si sincer nu ma mai saturam. El... era cu mine acolo!

****

      Alexander a coborat din masina si plictisit apoi a incuiat portierele. S-a indreprat apoi catre calea de acces din clădire si a urcat cu liftul pana la etajul trei unde locuia alaturi de colegii sai. Avea cu el, o punga cu medicamente luate de la farmacie. Accidentarea aia, il facea sa se miste greu.  Ajuns in lift, a renuntat la sapca si masca, ciufulindu-si usor parul. Din buzunarul jachetei a scos atunci un mic suport si ajutat de oglinda din fata sa, si-a scos lentilele colorate de contact. Si-a asezat apoi ochelarii si a iesit din lift, de cum el a semnalat ca a ajuns la etaj.

        A scris codul de acces si a intrat in casa, lasand pe dulapul mic de langa cuier, masca, sapca, jacheta. Jos si-a lasat tenisii, luand apoi o pereche de papuci de casa. Muzica data tare, se auzea in unul dintre dormitorare. Undeva in alta camera, cineva tipa iar altul urla si mai tare. Din nou doi sigur se jucau ceva pe consola. Pe canpeau din livingul mic, unul dintre baieti, dormea doar cu pantalonii scurti pe el. Patru erau localizati. Mai lipseau doi. S-au aratat si ei. Se bateau cu arme Nerf, rostind amenintari puerile.

        A intra in casa si s-a dus direct in dormitor lui, ocupandu-se de glezna ranita. Il durea din ce in ce mai tare. Jace insa il sfatuise ce sa faca si spera sa functioneze. Nu dorea sa ingrijoreze si mai tare agentia.

        -Ha! Te-ai intors tarziu, frate!

        Capul lui Kay, a apărut rapid pe usa. Avea parul ciufulit si nu purta machiaj de scena. Dar radia. Era fericit.

       -De-ar stii saraca fata ce urat esti in realitate... ah! Uite! Ia astea si pune-le asa! Nu o sa te mai doara piciorul.

        -Ihm? Nu inteleg nimic.

       -Tu niciodata nu intelegi ceva! Nici nu asculti oamenii!

       -Unde ai fost? a intrebat curios, intrand in camera. Ai fost sa te vezi cu o fata? Haide! Mie poti sa imi zici! Vreau detalii!

        -Hai sa iti zic la ureche, i-a zis el zambind si asteprand ca el sa vina. SA TE DUCI NAIBII! i-a urlat, facandu-l pe Kay sa cada.

       Speriat, s-a uitat la el dar nici ca s-a apropiat.

       -Am zis ca plec sa ma vad cu un prieten azi, a adaugat Alexander. Daca erai atent la mine, stiai unde sunt. Poate ca te luam si pe tine... sau nu... s-ar fii pierdut cu firea daca te vedea. Esti biasul ei.

       -Ah! Ai fost sa te vezi cu fata aia straina, nu? Am auzit si eu discutia directorului cu ceilalti de azi. O vor cei de la Tomorrow. Cica a avut mereu prestatie buna si e carismatica. Are si ea faze cand zici ca e picata din luna?

        -Tomorrow? Astia daca isi pun in cap ceva, reusesc. Era placut sa fie cu noi... dar e companie buna. Daca o ia acolo, tot e bine.

        -Ihm? De ce?

        -Daca era la noi, ai fii avut partener de prostii. Eh! Poate se razgandesc si o iau pana la urma ai nostrii. Uita-te la asta! Deja am scos dance practice-ul si ea il stie sa il danseze.

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum