89: Take care of her

44 5 0
                                    

****RAN****

     M-a injurat tipul ala, si m-a prins de par, izbindu-ma de podea. Nimeni nu s-a bagat. Lumea parea mai degeaba sa ii faca lui galerie. L-am vazut pe tip, gata sa ma loveasca cu piciorul asa ca m-am gemuit rapid, aparandu-mi capul. Am asteptat o clipa dar nu s-a intamplat nimic. Curioasa, m-am uitat usor, doar ca sa il vad pe Blake, lovindu-l cu sete pe badaranul ce m-a atins. Tipul ala a scos atunci un bricheag. Blake era neinarmat.

      Bee era pe margine si nici ca s-a bagat. Furioasa, m-am ridicat de jos si m-am dus la ea, prinzand-o de par si bagand-o intre cei doi.

      -Fa! In pi*da ma-tii, apara-ti barbatul!

      Ea, speriata, a continuat sa zbiere dupa un tip pe nume Song. Macar ala ce se daduse la mine si Blake nu se mai bateau. De nervi, am impins-o pe tipa si am injurat-o. Cei ce s-au strans acolo au inceput intr-un final sa comenteze gestul meu.

     M-am uitat la Blake si am oftat. Stiam ca din nou, avea sa o aleaga pe ea. Aceeasi ea, ce automat a fugit in bratele lui. Atunci, din nou, am facut un pas in spate.

      Blake insa a refuzat-o violent pe acea tarfa. Ea a realizat ce vrea sa faca si a dat sa se agate de el, insa din nou, a impins-o.

      -Du-te dracu! Noi doi am terminat-o, da?!

       Blake m-a prins de mana si m-a tras cu putere dupa el. Lucrurile alea, chiar se intamplau? Era pe bune?! Blake puses3 punct acelei relatii?!

      Abia reuseam sa nu ma impiedic. Blake a grabit pasul, fara sa imi dea drumul la mana. I-am zis sa ma lase si sa se intoarca la Bee, dar cum m-a auzit, s-a oprit in loc si s-a intors cu fata la mine. Nu mai vazusem atat de multi nervi pe chipul sau. Cu ce gresisem?

      -O singura data, daca mai pronunti numele acelei curve, jur ca te nenorocesc cu mainile mele, incat o viata o sa ma tii minte! a rostit printre dinti, aducandu-ma foarte aproape de el. Ne-am inteles?

      Eram speriata. In ce Dumnezeu ma bagasem?

       -Ne-am inteles?! a repetat, aducandu-ma si mai tare spre el, scuturandu-ma in acelasi timp.

      Am dat din cap si el a parut multumit de raspuns. Nu mi-a dat drumul la mana. Tot violent, m-a luat dupa el. Am vrut sa il intreb daca ramanem afara sa ii asteptam pe Jun si pe Jace dar nu am mai facut-o.

       -Ma poti lasa in apropierea unei statii? l-am intrebat cand am vazut ca se indrepata spre masina.

       -De ce?

      -Stau si asa la mama naibii. Nu trebuie sa ma duci acasa.

       Nu m-a bagat in seama. L-am urmat insa pana la masina si am urcat. Acolo, atmosfera dintre noi a devenit si mai tensionata. Blake era si mai furios. A plecat, lasand fum si urme pe asfalt. Imi doream ca noaptea aia, sa nu se fii intamplat.

******

       Am mers intr-un loc ce mie imi era oarecum cunoscut. Adica, fusesem o singura data cu Jace si nici ca urcasem pana sus. Chase dorise sa se schimbe si ne carase cu el pana acasa la el.

      A lasat masina parcata aiurea si mi-a zis sa vin cu el. Aveam alta optiune?

      Blake, Chase si Kim, locuiau toti trei intr-un apartament ce arata a dracului de bine. Spatios si chiar foarte placut amenajat, reusea rapid sa imi fure privirea. Ma asteptam sa nu gasim pe nimeni acolo. Nu stiu de ce.

        L-am vazut insa pe Kim si pe inca cativa tipi in living, jucand poker. Bautura era din plin, cat si chipuri pe care le vazusem poate doar pe net si la tv.

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum