68: Dezbină și câștigă

39 4 0
                                    

****JACE****

    -Te-ai tampit la cap? Ce e cu tine?! Ce e cu voi?! Judecati ce faceti?! Sunteti in postura in care nu aveti voie sa va prostiti!

    -Tu cand ai aparut aici? m-a intrebat Bloom mirata.

    -Jace?! Ce dracu faci aici?! Nu trebuia sa fii acasa?!

    Am strans in mana tigara aia si dintii mi s-au inclestat. Nu a fost o idee buna sa o mototolesc in palma. Am aruncat-o in piscina, enervand-o pe Bloom.

    -Acasa! am tipat, uitandu-ma la Zowe si la Hana. Acum!

    Hana era speriata. Si-a dat seama brusc ce se petrece si si-a pus mainile in cap, privind in jos. Langa Blake, Ken a aparut. A luat lejer o gura din berea desfacuta de curand si a continuat tacut sa asiste la cearta pornita de mine.

    -De ce ai venit si aici, ca sa ne faci de ras?! Nu iti e destul ce ai facut data trecuta?!

    -Cu tine trebuie sa discut neaparat, Zowe! Nu se mai poate! Voi doua judecati?! Ce naiba faceti aici?! Ati muncit atat ca sa ajungeti sa semnati intr-o companie si voi dati oportunitatii cu piciorul?! Cat de proaste suneteti?! Esti la Tommorow, Zowe! Destrabalata asta e la BlackBack!

    -Jace! Sa nu te puna naibii sa ii spui lui Chase! mi-a strigat speriata Hana. Sa nu ii spui nici lui Ran! Te rog! Nimeni nu trebuie sa afle!

    -Ha! De ce te sperii, Hana? Jace e incapabila sa faca ceva, in postura in care e! Ea stie doar sa incurce viata tuturor! Mai bine plecai acasa, stii?! Nu era cazul sa ramai aici, de vreme ce nu te-ai integrat deloc!

    -A, da?! Zici asta doar pentru ca lucrez cu Park iar invidia te roade! Niciodata un tip ca Park nu s-ar uita la o tipa mancata de invidie, cum ai devenit tu! Din cauza unui tip sa te schimbi in halul asta, Zowe?! Pe bune?!

   -Retrage-ti cuvintele, Jace!

    -Nu am ce sa retrag! am plusat hotarata. Nu sunt proasta! Stiu ca am intrat la Tomorrow, chiar daca auditia mea a fost de cacat! Tu ai facut ceva, ca eu sa nu mai merg mai departe! O stiu! Mai devreme sau mai tarziu o sa se si afle! Sa te vad atunci, cum o sa mai joci teatrul asta! Stai linistita! Karma e cea mai mare curva!

    -Si ce?! a izbucnit asemeni unui vulcan. Nu meriti sa fii acolo! Eu, Ran si Hana, stam in sala si repetam pana ce ne piere suflul pe cand tu mereu umblii cu baietii prin oras sau dormi ca vita pe canapea! Nu muncesti deloc! Nici ca dai prin sala! Iar daca apari, vii si enervezi lumea! Nu ai ce cauta acolo! Era mai bine daca nu te mai apucai iar de dans, stii?! O persoana ca tine, nu are ce cauta pe scena!

    -Mai vedem noi! O sa iti inghiti vorbele! Zici si actionezi astfel, caci nu suporti ideea de a fii eu, in centrul atentiei! Nu e vina mea, ca reusesc sa fac totul mai repede ca voi.

     -Incetati, a murmurat Hana, fara sa fie si bagata de noi in seama.

     -Totul are legatura cu Jace! a rabufnit Zowe. Nu putem face nimic fara Jace! Nu putem sa ne mutam fara Jace! Nu putem sa ne apucam de dans fara Jace! Zici ca toata lumea se invarte in jurul tau! Sa te ia naiba, ma auzi?! Nu meriti sa intrii nicaieri!

     -Nu e adevarat Nu se invarte lumea in jurul meu! Hana! Aceeasi parere o ai si tu?

     S-a uitat la mine dar nu a vrut sa imi raspunda. Si-a prins mana stanga cu mana dreapta in fata trupului si ti-a lasat privirea in jos. Fusesem atat de oarba. Ele chiar ma urau.

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum