67: Copiii cool din curtea școlii

40 5 0
                                    

****JACE****

     Yu mi-a trimis clipul si am ramas usor cu gura cascata, cand am vazut cat de bine arata munca sa. Poate ca tipa merita o sansa. Nu era necesar sa ma port ca o scarba cu ea. Puteam incerca pentru inca o data, sa imi fac un nou prieten. Aseara insa, m-am intors acasa. Normal ca nu am gasit pe nimeni acolo.

    -Azi ai fost mai muncitoare ca oricand! Imi place, Jace! Tine-o tot asa, bine?

    I-am zambit lui Park si mi-am luat la revedere de la el. El a plecat spre parcare iar eu spre statia de autobuz. Ii spusesem deja lui Yu ca nu e necesar sa ma astepte acolo dar ea nu a vrut sa asculte. Am zambit din nou, cand am vazut-o pe ea, atat de diferit imbracata.

     Yu, incepea sa imi placa, atunci cand era vorba de still. Tipa purta jensi mulati, negrii, taiati. Printre una dintre taieturi, am putut vedea si conturul unui tatuaj. Adidasii masivi, imi amintea de stilul rapperilor. Purta o bluza decoltata, lasandu-i pieptul generos la vedere.

     Haina de piele, ii oferea acel aer usor punck poate rock. La gat purta un lantisor de argint cu cele doua litere ce ii compuneau si numele. Pe ea, hainele alea, veneau ca si turnate. Avea in mana o țigară, aproape terminata. Cred ca si ea nu se astepta sa ma vada atat de rapid, caci a aruncat repede tigara, sperand ca eu sa nu fii observat.

    M-am apropiat de ea, si din buzunarul hanoracului meu, am scos si eu pachetul de tigari. Am luat de acolo una si mi-am asezat-o in coltul gurii.

    -Ai sa imi dai si mie un foc?

    Poate ca la inceput, am reusit sa o surprind. Si-a indreptat mana apoi la buzunar si mi-a dat bricheta sa.

    -Jace... aaa...

    -Le las dupa ce semnez contractul cu TTM. La cat de bine a iesit clipul ala, e imposibil sa nu ma cheme vineri la auditia mare. Mi-am luat deja liber tot restul zilei de azi dar si maine. Ai promis ca vei veni sa ma vezi, stii?

   -Vrei undeva anume sa mergem acum?

   -E cald afara. Vrei sa mergem pe strazile din centru si sa vedem care e treaba pe acolo?

   -Ai mancat ceva?

   -Nu prea am reusit. Emotiile...

   -Da-le naibii! Esti de mai mult timp ca mine aici! Hai mai bine sa mergem intr-un loc, cu mancare buna. Ce zici?

     -Stiu euu unul.

    Pasii, m-au adus din nou la restaurantul unde Hana si Chase lucreau. Eram nebuna! Singura ma duceam in gura lupului.

    Am incercat sa imi fac mult curaj, inainte sa intru in local. Am dat insa peste Chase, care terminase tura si se pregatea sa plece. Era tarziu de acum. M-am uitat prin jur dupa Hana dar nici vorba de ea.

     -Hana nu e cu tine?

     -A plecat mai repede azi. A zis ca se duce sa se vada cu o colega de la dans, apoi merge la petrecerea de acasa de la Jun.  

     M-am uitat la el, asemeni curcii-n lemne. Ce petrecere si de cand Hana si Jun erau prieteni?

     -Si te duci si tu?

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum