83: Nu așa sărbătorești reușita

36 4 0
                                    

*****HANA*****

M-am dus dupa Bloom caci privirea lui Ken m-a speriat.

Aceeasi privire plina de dispret, ca si cum in ochii lui oamenii nu valoreaza nimic, a avut-o si cand a revenit in casa. Jace nu a zis nimic. Jun era deja la etaj, zicandu-i lui Bloom sa il lase in pace, caci se schimba.

Tot atunci, Ken a intrebat daca suntem gata de petrecere, mai ales ca Jace luase la agentie. Mi s-a parut prea de-odata, schimbarea aia de planuri. Am privit-o pe Jace dar nu m-am alarmat. M-a anuntat ca Ran ai Chase, sunt deja in drum spre locul de care Ken vorbeste.

-Bloom! Tu ramai acasa! Nu vii nicaieri!

Jun a coborat scarile, in timp ce se imbraca cu un tricou negru larg, tip hip-hop. Bloom a facut o scena dar el nici ca a dat inapoi. Si-a luat jacheta pe el si si-a aranjat parul. Jace nu era atenta deloc la el. Statea sprijinita de masa, lasandu-si capul pe spate si tinandu-si o mana pe umar, masandu-l usor.

Si-a inchis ochii si parca s-a detasat complet. Jun a ramas cu ochii pe ea. O secunda nu a avut nicio reactie.

Ken i-a zis lui Jace sa vina dupa el. Usor inbufnata, s-a desprins de masa si si-a ridicat bratele, pentru a-si desprinde parul. Jacheta pe care ea o purta era pana in talie. S-a ridicat putin, lasand sa se vada talia ce a inceput intr-un final sa si-o evidentieze.

-Eu cu cine merg?

Vocea lui Bloom, a stricat toata fantezia lui Jun. S-a intors usor furios catre ea.

-Ramai aici si joaca-te cu prietena ta. Nu am chef sa te dadacesc azi. Ti-am zis ca mi-am schimbat planurile. Nu merg la petrecere!

-Poftim?

Eu una inca nu pricepeam ce vrea. Tipul insa a scos portofelul si i-a dat niste bani lui Bloom. Fericita i-a numarat si de buna voie a urcat in apartament.

-Scuze tipule, i-am zis atunci lui. Daca Jace pleaca undeva, merg si eu. Nu se pune altfel problema!

Jace a suras. El si-a luat privirea aia serioasa si a trecut cu degetul aratator peste buza de jos, adaugand apasat un bine parca smuls din gura sa mai mult. Nu a mai dat explicatii. S-a pornit catre usa si din mers a apucat-o de brat pe Jace, tragand-o dupa el. Efectiv, a insfacat-o pe tipa si ne-a lasat pe noi doi masca. Relatia lor, aveam oare vreodata sa o inteleg?

-Unde pleci?! Mi-ai promis ca mergi cu mine la petrecerea aia, Jun! i-a urlat Ken, ducandu-se repede in pragul florariei.

-Si vin! Mai intai de toate, am de facut un ocol important! Jace, intra in masina! Tu conduci!

I-a aruncat cheia, reusind sa o sperie. El a ocolit si s-a dus catre locul pasagerului. Chiar inainte sa intre in masina, si-a aprins o tigara. Jun... tipul ala era de poveste. Doar s-a uitat la Jace si nu i-a dat alternativa sa comenteze. Respectuos si-a luat la revedere de la noi si a urcat la volan. Chiar daca geamurile erau inchise, puteam vedea cum se cearta acolo. Ma durea inima...

*****RAN*****

Blake avea de gand sa se duca la politie in acea seara.

Nu il vazusem deloc atat de furios ca de acea data. L-am privit in ochi si am incercat sa raman calma. El parea pornit spre a-si atinge telul din acea seara. Il vedeam agitat si nu imi placea deloc. M-am pus insa in fata porterii masinii sale, repetandu-i sa ramana pe loc. Nu ma asculta. Si-a lipit mana dreapta de marginea plafonului si a ajuns apoi atat de aproape sa se uite la mine.

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum