*****JACE*****
Am bagat telefonul in buzunar si l-am privit pe Jun, furioasa. Tipul ala, ce cauta in sala lor de dans?! Cand aveam sa aflu ca si el e acolo?! Pe bune! Seara mea era stricata!
Chiar am aperat pana in ultimul moment ca nu o sa dau de el acolo! Stiam ca el si Kim erau inca certati! Lucrul asta nu imi placea deloc! Ba chiar eram mai furioasa ca niciodata!
El s-a ridicat de pe parchet si s-a uitat la mine, zambind brusc in coltul gurii. Destinul se juca iar urat cu noi. Si el, tipul ala cu parul blond inchis, brate usor facute si picioare lungi, purtand jensi skinny negri si tricou negru larg, fara nimic scris pe el, a facut un prim pas spre mine.
Adiasii lui Vans, old skool din picioarele, nu scoteau nici cel mai mic sunet pe parchetul inchis la culoare. Simteam insa apasarea mersului sau. De ce ajunsesem noi in punctul ala?
-Esti ultimul om pe care as fii vrut sa il vad azi! Cum ai putut sa iti bati joc de mine in ultimul hal?! Insarcinata?! Banuiesc ca zilele astea te-ai amuzat teribil de tare pe seama mea!
-Ah! Pana la urma ai aflat, ha? m-a intrebat razand usor, reusind sa ma umple si mai tare de nervi. Ai fost la medic sau ai facut teste?
-Asta a fost planul tau de la inceput? Sa iti bati joc de mine?! De ce?! Ce ti-am facut?!
-Jace, mi-a zis numele, dandu-si ochii peste cap.
-Ce e? Iti cauti creierul?! Afla ca nu ai asa ceva de vreme ce mi-ai facut asta!
L-am infuriat pe data. A venit spre mine si m-a apucat de mana pe care o aveam in gips, ridicand-o si aducandu-ma spre el. Am tipat de durere si l-am impins dar degeaba.
-Mai repeta o data ce ai spus! a rostit printre dinti.
-Mergi la doctor si desfunda-ti urechile!
-Nu ma provoca!
-Esti un nenorocit! Asta esti! Ti-ai batut joc de mine, umilindu-ma in fata unor oameni de care mi-a fost si rusine sa ii vad apoi! Da-mi drumul! Ma doare!
-Ti-am zis sa stai departe de noi!
-Si? Nu am facut asta?!
L-am privit in ochi iar el mi-a dat drumul la mana. Ce era cu el?!
-Cand? L-ai lasat pe Chase pentru a fugi in bratele altui nenorocit! Halal femeie!
-Nesimtitule!
Nu m-am abtinut si l-am plesnit peste obraz. Nu regretam gestul facut. El si-a dus mana spre obrazul stang si l-a atins usor. A sfarsit prin a isi tine mana la maxilar si a ma privi asemeni unei fiare salbatice, scapate din captivitate.
Daca ala era ultimul lucru facut inainte de a muri, din nou nu o regretam!
Si-a muscat obrazul prin intrior si intr-un mod provocator si-a mutat usor maxilarul intr-o parte. In ochii sai, deja eram fixata. Cat ai clipi insa mana pe care o avea la gura, a ajuns in jurul gatului meu.
Nu aveam glas si nici macar reactie. Era o noua miscare de-a sa, menita sa ma faca sa ma sperii de el. Nu m-a strans insa de gat. A ridicat usor degetele lui lungi, catre maxilarul meu, reusind sa ma apuce de el insa. Degetele lui pe pielea mea, mi-au lasat fiori in tot corpul.
Nu stiu daca aia ii fusese si intentia, dar reusise sa ma faca sa ma pierd o clipa cu firea. Momentul ala, i-a fost si de ajuns, cat sa ma apuce cu putere de barbie. Atat de tare m-a prins, ca pe loc lacrimile m-au si curpins.
CITEȘTI
Depresia lui Jace
Dragoste+15 When the cool kids, decided to stay home! The light version* Jace în final, are tot ce și-ar putea dori: un iubit grijuliu, o gașcă de prieteni nebuni și promisiunea unui viitor bun. Însă ceva tot continuă să îi lipsească și să o facă mereu...