Am acceptat sa ma duca acasa, intr-un tarziu. Nu am vorbit deloc unul cu celalalt apoi. A ales sa dea muzica mai tare si sa ma ignore. Seara, era atat de frumos orasul...
Am coborat din masina sa si dusa am fost. Am intrat in casa si mi-am aruncat hainele pe hol, alergand spre baie. Aveam sa imi fac dus in final, apoi sa mai verific inca o data bagajul. Nu imi venea sa cred ca in final plec acasa. Aveam sa ma vad cu Henry si... eram confuza. Jun nu avea legatura. Eram doar... mult prea abatuta ca sa realizez pe deplin, ca nu sunt fericita oarecum.
Eram prea frustrata de cele intamplate in zilele petrecute acolo, asteptand sa plec. Simteam nevoia sa ies putin din acel program atat de incarcat. Dupa acea saptamana, urmau probele alea importante si dupa ultimile repetitii, realizasem ca devine din ce in ce mai greu. Bine ca nu mai prindeam perioada aia. Am adormit de cum am luat loc pe pat. Nu imi doream de fapt nimic. Era o problema.
******
-Jace?
Mi-am auzit numele strigat de catre Hana si m-am oprit. M-am intors pe data si am intrebat-o ce s-a intamplat. Era planzul deja, dar cum ii spuneam noi, dimineata tarziu. Eram in camera mea inca, verificand daca am tot ce trebuie in valiza. A trecut o saptamana de cand am dat ultima data ochii cu Jun. Nici macar cu Ran, nu am apucat sa vorbesc prea multe despre seara aia atat de ciudata. Mi-am vazut de viata mea insa.
-Poti, te rog, sa te duci sa duci tu gunoiul. Si... in seara asta, te superi, daca vom da o petrecere in apartament? Stiu ca pare ca din oala dar... ideea a aparut spontan. Ran a zis ca aseara nu a mai reusit sa iasa nicaieri. Chase a adus-o acasa dupa ce ai plecat tu si nu mai stie nimic de el de atunci. Plus ca va fii lume pe care o cunosti si tu, la petrecere. Si am o veste! Chase a trecut probele si de saptamana ce vine, va lucra cu mine. Aseara mi-a zis seful.
-Oh! Ce tare! Nu am nimic impotriva. Pot sa vina pe la noi. O clipa, si sa ma schimb si duc gunoiul. La naiba, Hana! De ce am da o petrecere in apartamentul inchiriat de noi aici?!
Am realizat tarziu ce a zis de Chase. Oare avea legatura cu incidentul de la docuri si el?
-Si cu petrecerea cum ramane? m-a intrebat ea naiv.
-Ma doare capul. Serios! De ce ai vrea asa ceva?
-E cazul sa ne facem prieteni, Jaaaace! a urlat ea furioasa. De ce ti-ai impachetat lucrurile?
-Ti-am zis ca o sa fiu plecata cateva zile acasa.
-Tu ai innebunit? Saptamana asta avem zilnic ore la cursul nostru de dans! E o saptamana de foc, Jace!
-Am sa ma intorc la timp si voi da probele.
-Nu, Jace! Nu pricepi? O sa iasa aiurea!
-Am nevoie de cateva zile libere, femeie!
-Dar nu acum!
Am ignorat-o. Mi-am luat jacheta pe mine si m-am dus spre bucatarie. Am luat de acolo sacii de gunoi si m-am incaltat. Ea in continuare turuia.
Am iesit din casa, ducandu-mi mainile asupra buzunarelor. Ii spusesem lui Jun ca ii voi inapoia acele prostii, asa ca neaparat, aia era ziua cand trebuia sa dau de el... sau cel putin, el trebuia sa dea de mine. Am ramas destul de stangace, in casa scarii, tinand cu ambele maini sacul de gunoi, uitandu-ma speriata la cel ce tinea un buchet imens de trandafiri. Din nou, renuntase la imaginea aia de dur, preferand sa pozeze in tipul inocent.
CITEȘTI
Depresia lui Jace
Romance+15 When the cool kids, decided to stay home! The light version* Jace în final, are tot ce și-ar putea dori: un iubit grijuliu, o gașcă de prieteni nebuni și promisiunea unui viitor bun. Însă ceva tot continuă să îi lipsească și să o facă mereu...