73: Priviri intense

43 3 0
                                    

****HANA****

    M-am trezit brusc caci imi venea sa vomit. M-am ridicat de pe canapea si am fugit afara, vomitand in curtea din fata. Nu intelegeam de ce e atat de multa agitatie. L-am vazut insa pe Blake cu Bee aia, ducand-o la o masina parcata aiurea pe alee. Jacheta sa se afla pe mana lui iar ea avea un tricou infasurat in jurul mainii sale.  Am putut vedea apoi sange acolo si am simtit cum din nou stomacul meu parca vrea sa dea afara, tot ce a mancat si baut in acea seara. Ce dracu se intamplase cat eu am dormit?

     Am cautat-o pe Zowe, speriata. Nu am gasit-o insa. M-am dus apoi sa il caut pe Aaden sau pe oricare altcineva cunoscut. Nimeni. Am dat insa de Ken, lingandu-se cu una ce cred ca nici majora nu era. Am strambat din nas si am ales sa plec, clatinandu-ma usor. Tipul ala, ma ura si nici ca pricepeam de ce o face. Ne intelesesem bine acasa dar... inca nu pot uita ce privire urata a putut sa imi dea atunci la facultate.

     Mi-am deschis telefonul si am vazut ca ceasul e aproape trei si jumatate. Nu imi mai amintesc mare lucru dar chiar si asa, nu cred ca mai merita sa raman.

     Am tresarit pe data, cand am simtit cum cineva isi aseaza mainile pe bratele mele. Eram pregatita sa ii dau cu telefonul in cap dar am vazut-o pe Bloom si m-am calmat.

    -O cauti pe Zowe?

    -Da. Ai vazut-o?

    -A plecat cu Aaden si Blake sa o duca pe Bee la spital. Ramai cu mine in seara asta, da?

    -Dar ce s-a intamplat?

    -Tarfa aia mi-a distrus petecerea, asta s-a intamplat. Sansele ca Aaden sa vina aici, sunt din ce in ce mai mici, la cate proiecte are mai nou si... si... si tarfa a distrus tot! Ah! Ma bucuram ca in final frate-miu nu e si nici unul dintre cainii lui nu e atent si... E disperata dupa atentia lui, Hana. E cam ca prietena aia a ta, Jacky sau cum naiba o mai cheama. Toti au inceput sa se care acasa, dupa cum vezi. 

    -Nu chiar toti, am zis uitandu-ma spre bucatarie, unde il vazusem pe Ken. 

    -Ah! El e ca si al treilea membru al familiei noastre. De cand Jun si Park s-au certat, lucrurile au luat-o razna pe aici. Sa zicem ca nu mi-a fost mereu usor, cu trei frati mai mari si alti patru prieteni aratosi de-ai lor. Fetele mereu au cautat sa se imprieteneasca cu mine, ca sa ajunga la ei. Dar nu si tu si Zowe, am dreptate? Voi nu m-ati da la o parte, dorind sa ajungeti la ei, nu?

     M-am incruntat. Capul ma durea ingrozitor de tare. Ce treaba aveam eu cu tipii aia? Si inca ceva, Jace pe unde dracu umbla?!

     -Scuze, dar fata asta, am zis aratand spre mine, are ochi doar pentru T din SikGoya! Ca sa ma uit la un tip, trebuie sa fie mai bun ca T. Si crede-ma, nimeni nu il egaleaza macar!

     Bloom a ras. Eu am zambit chiar daca simteam ca imi crapa capul.

     -De ce esti atat de sigura, ca nu vreau si eu sa fac la fel ca restul tipelor?

     -Ah! Lucrezi deja cu Chase. Nu il suporti pe frate-miu, din ce am vazut. Cu Aaden abia daca vorbesti iar Ken nu pare sa perceapa cel putin, existenta ta. Nu cred ca ai avut si sansa de a il cunoaste pe Kim si pe Park. Nu mai zic de Blake. M-ai mult te-ai strambat la Ken, decat sa ii fii vorbit lui Blake. Esti tare, tipo. Imi place de tine, de mor. In sensul bun! Adica... mereu voi astea venite de afara, nu sunteti privire cu ochi asa de buni.

     -Si mie imi place de mine, ca veni vorba. Ai ceva de dureri de cap? Simt ca mor!

     -Ai baut. Nu poti risca sa iei medicamente cand inca efectul alcoolului nici ca ti s-a sters din corp. Poti ramane la mine sa dormi.

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum