16: Fire feelings

47 3 0
                                    

       Kim a ras pe data.

      -Saptamana viitoare ii scot gipsul lui Blake?

      -Da. Va face insa si in vacanta ore, ca sa recupereze ce a pierdut. E hotarat sa termine anul. Nu vrea sa renunte la scoala. Aaden l-a adus pe drumul bun. Nu stiu cum insa aparent Blake mereu a avut ureche muzicala. Ii place sa compuna mai nou.

     -Cred si eu. Ce poate face? Se plictiseste si el, fara noi.

     -Ihm. Sa ii facem o vizita in weekend?

      -Nasol de tot ce s-a intamplat.   

      -Macar traieste. 

      -Va sta in continuare la Aaden, nu?

      -Da. Mai lipsea sa il culegem de pe strazi acum. Ei se inteleg destul de bine. 

      -Park a reusit sa intre ca tranner, ha? Ce tare de el. Poate va si debuta ca idol.

      -Cine stie?

      -Kim! Te cauta un pusti! i-a zis Ken ce s-a apropiat de ei foarte mirat. Mi-a spus ca vrea sa iti dea ceva. 

      -Pusti? Ce pusti? Unul din frații mei?

      -Nu... altul. Nu a vrut sa imi spuna cum il cheama.

      S-a dat la o parte si astfel l-a lasat la vedere pe Chase Jung. Baiatul reușise sa fuga din nou.

      Fara retineri, a zambit si i-a aruncat bricheta inapoi. Kim a prins-o si s-a uitat in schimb in continuare la Chase. Ii luase destul de mult sa il gaseasca.

       -Mi-a luat mai mult decat am crezut, sa dau de tine.

         Trecuse aproape o luna de la incidentele alea. Chase nu avusese chiar noroc. Cel ce il acea in grija in spital a cerut o noua evaluare a baiatului si din nou s-a convins ca el e cel ce nu are nimic. Mama lui a fost apoi chemata la un interogatoriu la politie. 

       Sub presiunea acuzatiilor, a recunoscut tot. Chiar si faptul ca mintise ca nu stie unde e soțul ei... cand adevarul era altul... ea il ucisese in urma cu ani de zile.

       Chase era minor. Nu avea alti membrii in familie asa ca a fost dat spre o casa de adoptii. Stia ca e suficient de mare, incat nimeni sa nu il si vrea. Bricheta ce o avusese ca talisman, i-a mai dat o data curaj sa fuga. Si astfel, a ajuns sa intrebe pe oricine, a cui este uniforma ce avea in piept o emglema ce aducea cu o stema de pe un steag. 

       -Ti-am zis ca ma va gasi! i-a zis atunci vesel lui Jun, aruncandu-i lui bricheta. Tine-o! Asa o sa iti aduci aminte cat de tare te-ai inselat!

*****

         Usa de la baie s-a auzit inchizandu-se. Ochii lui Kim s-au deschis. A crasnit din dinti si a batut o data cu pumnul in chiuveta. Unde era Chase de odinioara?!

        -Vrei sa iti fac cafea?

        -De cat timp?

        -De cat timp, ce?

        -Nu fa pe prostul cu mine, Chase! Eu si Jun practic am avut mereu grija de curul tau! Fa bine si spune-mi de cat timp ai ajuns sa te droghezi! i-a urlat el furios, aruncand inspre Chase o punga mica cu un praf alb in ea.

        Chase a dat un pas in spate. Adevarul se aflase. Din doar cativa pasi, Kim a ajuns la el si l-a luat de bluza, ridicandu-l. Il simtise de ceva vreme insa tot a sperat ca s einseala. Azi insa a vazut adevarul!

        -De ce?!

        -Imi...

       Kim nu s-a mai stăpânit. In secunda urmatoare, si-a lipit pumnul de fata lui Chase. El s-a dezechilibrat si a cazut pe podea. Cu mana si-a acoperit partea din fata, fara a avea curaj sa se uite in sus la Kim. Gresise atat de mult cand alesese acea cale.

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum