***RAN****
A apărut în prag, ciufulita si destul de ingandurata. Nu ma asteptam sa faca o faza din asta.
-Ce iti veni sa zici o prostie?
-Acum ca Jace e singura, poate sa flirteze cu cine vrea si... aseara am vazut-o cu Park vorbind. Nu stiam ca cel doi se cunosc atat de bine, de mai nou iau si masa de pranz in mall. De ce nu mi-a zis? Nu e prima data cand i-am vazut asa de apropiati.
-Poate a vrut să vada ceva in legatura cu Chase? Park e prieten cu el. Sa fim serioase, Zowe. Daca ar fii altcineva la care Jace sa se gândească, ala sigur e Chase.
-Zici? a rostit nervoasa. Unde lucreaza acum Jace? De ce nu mai vorbeste cu noi despre baieti? Nici cu Dieter nu mai iese, stiai?
-Calmeaza-te. E imposibil ca Jace sa se amorezeze de Park! In plus zilele trecute a iesit cu Alexander. Pana si Hana stie de asta.
-Oh! Poate ca ar trebuie sa o intreb pe ea ce se petrece intre Jace si Park, daca tu tot nu vrei sa imi zici. Ce spui?
-Ca esti nebuna? Femeie! Jace si Park, nu o sa se intample niciodata! De curand ne-a lasat balta pentru a se vedea cu Xender. Nu e in firea ei.
Nu a vrut să îmi răspundă. A luat doar ceasca in mana si a dat-o la o parte, asezandu-si apoi capul pe masa si începând sa plângă. Ea chiar nu a glumit cand mi-a zis ca s-a îndrăgostit de tipul ala.
-Unde imi e mintea, Ran? Jace e prietena mea... cum pot sa ma gandesc la asa ceva? Ea nu il vede pe Park cum il vad eu. Ea nici nu se gandeste sa aiba pe cineva iar...
-Da-mi macar un exemplu, de un tip pe care Jace il vede diferit! i-am zis asteptand apoi putin. Vezi? Nu poti. Fata asta nu stiu la ce cacat se gândește dar e enervant sa vezi cum se închide în ea. Chase mi-a zis ca se vede azi cu Park a tau ala. Ce zici? Vrei sa vii si tu? Park va arbitra maine proba de dans.
A stat o secundă și a parut sa se gândească la ceva. Cu mâneca capotului, si-a sters nasul si lacrimile de pe fata si m-a privit. În ochii ei albastrii, puteam sa ma vad.
-Tu si Blake? Vorbiti?
-De ce?
-Am crezut ca dupa ce isi va deschide ochii si o sa o lase fata aia, o sa vrea sa se apropie de tine.
-Nu, am raspuns aducandu-mi aminte de cele întâmplate. De aia am si decis să renunț la tot ce am reusit sa simt pentru băiatul ăsta. E mai bine asa.
-Dar de ce, Ran?! De ce ai comite o astfel de prostie?!
-Si sa il vad in continuare cu aia?! Zowe, el si tipa aia s-au impacat! Nu e loc de mine, in povestea lui!
-Si... Nu doare?
Intrebarea ei mi-a sters zâmbetul de pe buze. Afară ploua dar se pare ca starea aia imi era si mie transmisa. Nu ma gândisem. Aveam sa întorc mereu capul in alta parte, cand il vedeam. Aveam poate chiar nici sa nu ii mai vorbesc. Dar sa zicem ca avea sa merite tot comportamentul asta.
În final puteam prețui un tip ca Chase sau ca Dieter, ce de cand ma cunoscuse, încercase in toate chipurile sa ma faca sa zâmbesc. Privirea mea serioasa nu le plăcuse niciodata. De aia inca si insistara ambii mult de tot sa ma faca sa zâmbesc. Au reușit usor, doar facandu-mi cu ochiul sau strambandu-se putin la mine.
CITEȘTI
Depresia lui Jace
Romance+15 When the cool kids, decided to stay home! The light version* Jace în final, are tot ce și-ar putea dori: un iubit grijuliu, o gașcă de prieteni nebuni și promisiunea unui viitor bun. Însă ceva tot continuă să îi lipsească și să o facă mereu...