84: Noul membru, al familiei noastre

19 1 0
                                    

*****JACE*****

          -In urma cu cateva minute mi-ai zis ca vrei sa te las in pace iar acum iti pui iar soferul tau personal?! Stii ceva? Du-te dracului! Nu merg cu tine nicaieri! Lasa-ma in pace! Ma duc acasa. Imi bag picioarele in ea de sarbatorire in oras!

          M-am oprit inainte de a baga cheia in contact  si i-am dat la o parte mana de pe mine, dorind sa ma duc acasa. L-am enervat dar nu a avut timp sa imi zica nicio replica desteapta caci Ken si Hana au venit langa masina. Jun nu era deloc fericit. Si-a dus minile de indata spre cap. A vrut sa injure dar s-a abtinut. Ken a batut atunci in geamul masinii si Jun l-a lasat in jos.

          -Mai bine fetele merg cu mine, a ajuns Ken la concluzia salvoatoare. Si asa ca nu stii cat dureaza pana apari la petrecerea aia. De ce sa ne complicam? O sa treci pe la ei, alta data.

          -Eu si Jace vrem sa discutam ceva, a mintit el. E destul de important si ne priveste doar pe noi. Hana, nu? a intrebat-o pe ea, adresandu-se foarte simpatic. Te superi daca ti-o rapesc putin? Nu dureaza mult. O vei revedea apoi in locul unde o sa te duca Ken. Jace a trecut auditia, nu? Tot o sa sarbatoriti in seara asta. Nu iti fa griji.

        -Noi nu avem ce discuta. Stii ceva? Eu renunt! Nu imi mai arde de nimic. Ma duc acasa. 

       -Nu pleci nicaieri. 

       A zis calm, incuind pe data usile si reusind sa ma infurie. Mi-am strans buzele furioasa, incruntandu-ma si fiind gata sa tip... am ajuns la concluzia ca mai bine tac. Jun avea maxilarul inclestat si privirea parca pregatita sa ucida. Am zambit rapid si am dat cheie la masina aia. 

        -Nu va dura mult. Ne intoarcem inainte ca cineva sa intrebe daca aparem acolo, la petrecerea aia tampita a lui Ken. In regula?

        -E musai?

        -Mergi cu mine, sa ii facem o vizita unui prieten! a rostit printre dinti. Chiar nu o scoatem la capat?!

        -Nu! Clar nu vin cu tine sa vezi leprele alea de oameni! Daca ai nevoie de o tipa, i-ati iubita si plimba-te toata noaptea cu ea, bine?!

        -Chiar vrei sa o implic pe ea, in asa ceva? Tu stii deja cate ceva. Plus ca nu ar bate la ochi, sa vin brusc cu alta tipa, cand ei stiu ca tu esti iubita mea sacaitoare? Am si eu demnitatea mea, stii?

       -Nu mai pot eu de ea! am izbucnit. Nu te feresti niciodata sa te afisezi cu diferite tipe si sa iti inseli iubita dar brusc, cand vine vorba de prietenii tai, ma minti in halul asta! Nu sunt proasta! 

       -Nu ma provoca! Si vezi ca la urmatoarea strada, sa faci dreapta.

       -De ce? Crezi ca imi e frica de tine? Nu am avut nicio reactie cand m-ai pus la pamant si ai ridicat mana sa ma lovesti. Crezi ca acum ma impresionezi?

        -Chiar crezi ca m-as atinge de o femeie? m-a intrebat vizibil lezat si indignat. Alt ceva ti-as face, dar in niciun caz, nu as fii violent cu tine! a contunuat razand, tragand singur de volan si luandu-ma prin surprindere.

        -Ai profitat de mine cand eram beata si cred ca cel mai probabil eram drogata, de nu imi amintesc nimic. Nu vad de ce nu brusc ai deveni violent cu mine. 

        -Poftim?

        -Cat credeai ca o sa reusesti sa ma faci sa tac? Ti-ai folosit pastilele minune si m-ai bagat in patul tau. Sigur asta ai facut.

         -Nu as face chestia asta. Chiar o asemenea scursura ma crezi, Jace?

         Am oprit la semafor si m-am uitat la el. Nu imi placea privirea aia suparata pe care o avea. Si-a strans buzele pe data si a preferat sa se uite pe geam. Mi-am zis insa ca nu e cazul sa cedez! El era un actor al naibii de bun!

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum