78: Young and Dumb

34 5 0
                                    

****JACE****

     Kim si Dieter, Chase si Park, Yu si Alexander, au trimis cate un clip in numele meu. Eu puteam la fel de bine sa nu trimit nimic, caci tot eram anuntata sa ma prezint la acea auditie.

    I-am vazut pe toti pe hol, chiar inainte sa ma indrept spre vestiare. Am iesit cu zambetul pe buze de acolo. Chiar dadusem 150% din cat puteam eu.

     Alexander, nu era singur, cand am dat din nou de el. Dar si asa nu a ramas sa vorbim. Ran m-a imbratisat strans de tot. Cu multa fericire, le-am multumit tuturor.

*****

     Atunci au inceput insa si emotiile cele mai mari. Peste doua zile, rezultatele aveau sa fie afisate pe sitte-ul oficial al companiei, dar eu una turbam. Mi s-a luat totusi o piatra de pe inima, dupa acea auditie. Macar facusem ceva bun de data aia!

     Au vrut sa iasa in oras in acea seara si atunci am aflat ca si Hana fusesera cu ei. De ce nu a ramas pana la final, nu mi s-a mai zis. Eram insa prea obosita sa stau la avea taverna.

     Am mers pe jos pana spre apartament. Abia atunci am vazut ca s-a deschis o noua cofetarie in zona. Pret de un moment am continuat sa merg inainte, asemeni unui robot, dar am dat apoi brusc inapoi, preferand sa ma intorc si sa ma lipesc de acea vitrina. Aveau torturi de diferite feluri si prajituri colorate...

     Banii cheltuiti acolo, mi-ai adus un zambet fortat pe fata. Am oftat si mi-am luat telefonul din buzunar, sunandu-l pe Alexander. Dar evident ca nu a raspuns. Nu am mai facut o incercare, caci atentia iar mi-a fost distrasa de ShaEn si noua comanda primita de ea. Nu era singura de acea data. Jun era cu ea.

     Imbracat din nou in salopeta lui de blug, usor spalacita, cu bocanci in picioare, tricoul gri lalai si sapca intoarsa... asa il vazusem si prima data, daca nu ma insel. Purta din nou ochelari mari si parea interesat de ceea ce ii spunea femeia.

     S-a aplecat dupa o lada dar el a ripostat rapid, zicandu-i sa il lase pe el sa o care. Jun cu care aveam eu de-aface si tipul pe care il vedeam acolo la florarie, era atat de diferit.

     Nu am avut stare in casa. Era miezul noptii si tot singura eram. Hana nici ca a aparut si tot felul de ganduri incepeau sa imi misune prin minte. Am oftat prelung si am sunat-o pe Yu. Luasem prea multe prajituri iar mie mi se facea rau doar cand le priveam. Asa ca, am lasat una dintre ele in frigider pentru Hana si pe celelalte le-am luat cu mine, cu gandul de a i le lasa lui Yu, ce intrase deja in tura de noapte la benzinarie.

     Yu arata diferit in salopeta din brocard. A profitat ca nu e prea multa munca si a ales sa mearga cu mine inauntru, sa manace. Tot atunci l-am observat si pe Jum. Venise la munca si... pe langa aceleasi haine pe care le purta deja, avea hanoracul meu pe de-asupra.

     -Prajiturile astea sunt geniale, Jace! De unde le-ai luat?

     Yu era fericita. Am zambit si mi-am intors iar privirea spre Jun care si-a aprins o tigara, aranjandu-si apoi sapca cu cozorocul in fata. Ma grabisem oare in privinta lui sa trag concluzii? In plus... el chiar era personajul negativ din poveste!

    -E o noua cofetarie in zona. Am vrut sa incerc prajiturile lor, m-am hotarat eu sa vorbesc.

     -Si sunt super ultra mega bune! Zici ca e un colt de Rai in gura ce se topeste si lasa in urma doar lapte si miere!

     Asta era placut. Banuiesc. Adica, eu una nu mai mancam dulciuri de peste patru ani. Doar daca le vedeam, simteam ca pun pe mine.

    -Erai si tu la munca, cand el si-a rupt mana? am intrebat-o, uitanu-ma la Jun.

Depresia lui JaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum