Παρης
«Γιατί είσαι ντυμένος έτσι;»λέει με το επιβλητικό της ύφος.
Γυρνάω το καπέλο προς τα πίσω.
«Θα πάω για τρέξιμο μετά»απαντάω.Όταν ήρθε και μου μίλησε στον γάμο μου ζήτησε να φαμε μαζί πρωινό.Ειπα ναι.Δεν ξέρω γιατί.Ισως άκουσα την Λαουρα.
Την Λαουρα που θα έχει φύγει ήδη.Γιατι έφυγε.Αν δεν έφευγε θα είχε πάρει τηλεφωνο,θα το είχα πάρει κάπως χαμπάρι.Αλλα δεν το πήρα.Επειδη έφυγε.
Έτσι και αλλιώς την έχασα μήνες πριν.Οχι τώρα.Την έχασα όταν την άφησα μόνη της.
«Χερομαι που δέχτηκες να φαμε μαζί πρωινό.»λέει και παιρνω τον χυμό και τον πίνω μονορούφι.
«Σκουπισου.Εχεις χυμό παντού...»λέει και παιρνω την πετσέτα και σκουπίζομαι.Ξεκινησαμε.
«Μαμά πριν συνεχίζουμε να κάνουμε ότι ήμαστε μια ωραια οικογένεια ας ξεκαθαρίσουμε κάτι.Πρωτον,δεν θα ανακατεύεσαι στην ζωή μου.Εγω θα περνώ αποφάσεις,εγώ θα αποφασίσω τι θα κάνω.Εσυ απλά θα συμφωνείς.Αν βέβαια θες να είσαι στην ζωή μου.Και δεύτερον δεν έχει ασχημα σχόλια για τα πάντα.Δεν σαρεσει η ζωή μου.Το ξέρω.Δεν σαρεσει η Σαντα Ροζα.Το ξέρω.Δεν Σαρεσουν οι φίλοι μου.Και αυτό το ξέρω.Απλα δεν με νοιαζει πλέον τι σαρεσει και τι όχι.Κατανοητος;»λέω.
Την βλέπω πως δεν της άρεσε.Πως ήθελε να το σχολιάσει αλλά κρατήθηκε.
«Εντάξει Γιε μου...»λέει.
Τόσο εύκολο ήταν;
«Δηλαδή να μην σου πω για την κόρη μια φίλης μου που....»
«Κανόνος νούμερο τρία.Οχι.Αλλα.Προξενεια.!»λέω.
«Ούτε ντετέκτιβ ούτε καυγάδες με τον μπαμπά όταν είμαι και εγώ μπροστά»λέω.Παιρνει με το πιρούνι της ένα φρούτο και το βάζει στο στόμα της.Το ίδιο κάνω και εγώ.
«Εχεις αδυνατίσει»
«Λίγο μόνο.Δεν είναι σημαντικό»
«Είναι.Τρωγε»λέει.
«Μαμά δεν είμαι μωρό...»λέω.Γελάει.
«Το ξέρω.Ποτε δεν ήσουν μωρό»λέει.Δεν περιμενα να το πει αυτό.Για την Λουκια μιλάμε.«Μου ελειψες ξέρεις...»λέει χωρίς να σταματήσει αυτό που έκανε.
Δεν την κοιταω.Παιρνω ένα κομμάτι κεικ και το τρωω.Οταν τελειώνω σκουπιζομαι.
«Και εμένα»λέω.
***
«Φιλεεεε τα έφτυσα...»λέει και ξαπλώνει στην άμμο.Ξαπλωνω διπλα του προσπαθώντας να ανασάνω κανονικά πάλι.
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...