Diablo sistemi, Fei'ye seçtiğinden pişman olması için pek zaman vermemişti. Bir saniye sonra, Fei'nin önündeki her şey bir anda değişmişti.
''Huuuu-''
Fei tekrar bu ''zaman tüneli''nde yolculuk etmeye başlayarak sıfır yerçekimli ortamı hissetmişti. Görüşü bir saniyeliğine bulanıklaşmıştı. Daha sonra gerçekleşen şey ise bildiği üzere, [Akıncı Kampı]nda, yeni oyuncuların doğdukları yerde ortaya çıkışıydı.
Gökyüzü hala karanlıktı ve yağmur, aşağıya doğru düşmeye devam ediyordu.
[Akıncı Kampı] tam anlamıyla sessizdi.
Fei, sınıfını ''büyücü'' olarak değiştirdiğinde her şeyin aniden, tekrar simsiyah olduğunu fark etti. Oyun tekrar başlatılıyormuş gibi görünüyordu. Hemen [Kötülüğün İni] görevini almak için Yüksek Rahibe Akara'nın yanına gitti. Yapay bir zekaya sahip olan kadın Fei'ye bir görev verirken, ona bir yabancı gibi davranmıştı.
Görevi aldıktan sonra ise, doğduğu yere geri gitmişti. Aniden bir şeyi hatırladı, hemen aşağıya baktı ve pantolonunda, elleriyle hissedebileceği bir şeylerin olmasını umdu.
Kısa bir aradan sonra...
''Eh... Tamam, tamam. Öyleyse ben bir kadın olmadım. Bu gerçekten de çok acımasızca olurdu.''
Fei son derece mutluydu. Büyücü sınıfı Diablo dünyasında bir kadın karakter ile temsil ediliyor olsa da, onun görünüşü gerçek dünyadaki Alexander'a temellendirilmişti. Bazı küçük değişiklikler olsa da, ''Barbar Fei'' ile oldukça benzer bir görünüşe sahipti.
Oldukça bayağı bir cüppe giymişti ve aşağı yukarı iki metre uzunluğunda bir asaya sahipti. Bu eşyalar, Fei'ye bu dünyada doğduğunda verilen eşyalardı. Dolayısıyla da bir hayli ucuz ve güçsüzlerdi.
Hızlıca, NPC Warriv tekrardan yanına yanaştı ve konuşmaya başladı. Geçmişten gelen deneyimlerine dayanarak, ''Selamlar, yabancı. Seni burada gördüğüme hiç şaşırmadım...'' demişti. Fei onu görmezden gelmiş ve buradan uzaklaşmaya başlamıştı.
Bu noktada, Fei, hipotezinin doğruluğundan kesinlikle emindi.
Diablo dünyasındaki her sınıfı seçebilirdi. Ancak hepsinin yeteneklerini, oyun dünyasından çıkış yapmasının ardından, gerçek dünyaya götürüp götüremeyeceğini bilmiyordu.
***
Hipotezini kanıtlamasının ardından, büyücü karakterinden çıkmaya karar vermişti.
Bu, bir büyücü olmak istemediğinden değildi, ama şu anda tüm konsantresini yalnızca bir sınıfa vermesinin daha iyi olacağını düşünüyordu. Sonuçta, Chambord büyük bir tehdit altındaydı. Barbar olarak seviye atlamaya, güçlenmeye, odaklanmaya ve bu yönde zaman harcamaya karar vermişti. Böylece bir sonraki savaşta daha çok işe yarayabilirdi.
Bu moddan, yani büyücü modundan çıkması gerektiği hakkında düşünürken, hiçbir butona basmaksızın, bir anda 3D karakterleri seçtiği ekrana gönderilmişti.
''Hey yavrum hey! Her şeyi yalnızca düşünerek kontrol edebiliyor muyum yoksa?'' diye düşünürken Seviye 5 olan barbarı seçmişti ve görüşü, sıfır yer çekimini hissetmesinin yanı sıra bulanıklaşmıştı. Diablo dünyasına, tekrardan Seviye 5 bir barbar olarak giriş yapmıştı.
''Bu harbiden havalı!'' diye düşünmüştü Fei. O sadece basit bir şekilde yapmak istediği şey hakkında düşünmüştü ve daha sonra, herhangi bir butona basması gerekmemişti.
İçinde ortaya çıktığı yer [Kötülüğün İni] gibi görünüyordu.
Yaratıkları öldürüp görevi tamamlamasının ardından, [Portal Parşömen]i kullanarak daha önce Diablo dünyasından çıktığı yere geri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralım Çok Yaşa!
FantasySıradan bir öğrenci, kazara başka bir evrene seyahat etti ve küçük bir krallığın kralı oldu. O, hayatın ''Hile Kodu''nu almış ve olağanüstü bir şeyi tamamlamıştı. Bu, tüm kıtaları fethedebilen ve ardında, gelecek her nesilde ezberden okunacak nihai...