🌹11🌹

3.5K 237 12
                                    

"Kız Nefeees o kimdi Maşallah dalyan gibi çocuk"

"Sanane Naciye abla sanane"

Mahallemizin ayaklı gazetesi. Diline bi düşen birdaha kurtulamaz.

"Kız manitan mı yoksa"

"Ne manitası. Sınıf arkadaşım. Yolunun üstüydü geçerken bıraktı."

"Heeee bende yedim. Çocuk bıraktı seni geri döndü."

"Bişey unutmuştur"

"Anladım ben anladım. Kaçırma bunu Zengin mi ba- Nefeees kafana noldu?"

"Bişey olmadı çarptım"

"Hiç çarpmışa benzemiyor. Birisi çarpmış olmasın"

"Aaaa yeter ama. Git başkasıyla uğraş" diyip koşarak eve girdim.

"Anneciim ben geldim"

"Hoşgeldin kızım. Aç mısın birşeyler hazırlıyım mı" Mutfağa girip annemi öptüm.

"Yok annem aç değilim. Biraz dinleniyim" Ellerini yıkayıp bana döndüğünde şaşkınlıkla elini ağzına götürdü.

"Nefes yavrum noldu kafana?"

"Önemli bişey değil annem. Biyere çarptım."

"Ne demek önemli değil. Yürü hastaneye"

"Anne gerçekten önemli değil. Okulda baktılar. Hadi ben kaçtım" diyip odama gittim.

Babam 2 sene öncesinde vefat etmişti. O yüzden annemle ikimiz yaşıyorduk. Annem bana çok düşkündür, tabi bende ona.

Kıyafetlerimi ayarlayıp banyoya ilerledim. Küveti doldurup içine girdim. Güzel bi duşa ihtiyacım vardı.

Bugün yaptığımı düşündükçe değişik oluyordum. Pişman mıydım? Evet. Ama bidaha olsa bidaha yapardım.

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin