🌹110🌹

2.4K 127 52
                                    

🔥

Tahir ellerini kalçama yerleştirmesiyle zıplayarak  bacaklarımı beline doladım. Yatağa bırakmasıyla ürpermiştim. Ama Tahir'in üstümde yerini almasıyla içimde yangınlar çıkmıştı, ilkmiş gibi. Tahir dudaklarımdan başlayarak göğsüme kadar indirdi öpücüklerini.

Elini yanaklarına getirerek kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim. Üzerimde ki tişörtü çıkarttıktan sonra elini sütyenimin kopçasına getirmesiyle belimi kaldırdım ve çıkmasına yardım ettim.

Tahir eğilerek kafasını göğüslerime gömdü. Önce yalıyor, sonra nefesini veriyordu. Fazlasıyla tahrik ediyordu. Göğüs ucumu ısırmasıyla inledim. Aynı şeyleri diğer göğsüme de uyguladıktan sonra dudaklarını göbeğimde hissettim.

Tahir'in çok giyinik olduğunu farketmemle ellerimi tişörtüne getirerek çıkarttım. Ayağa kalkıp altındakileri de çıkartınca tekrar üzerime eğilip pantolonumu çıkardı. Daha sonra da üzerimde kalan son parçayı.

Dudaklarını en mahrem yerimde hissettiğimde kendimi yay gibi gerdim. Kafasını kaldırıp kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim. Kendini aniden içime itmesiyle çığlık attım .Bir süre gel git yaptıktan sonra boşalacağını anladığı zaman içimden çıktı ve kendimi yavaşça üstüme bıraktı. Ellerimi Tahir'in saçlarına götürerek dolaştırmaya başladım.

Nefeslerini düzene sokunca kendini yana attı ve beni göğsüne çekti saçlarıma öpücükler kondurmaya başladı.

Duşumu aldıktan sonra üzerimize birşeyler giyip uykuya bıraktık kendimizi.

Nefes'im : Sevgilim

Nefes'im : Ben Asiye ablayla çarşıya çıkıyorum

Haşin erkeğim : Tamam güzelim

Haşin erkeğim : Alya'yla Arden'i alacak mısın yanına?

Nefes'im : Onları almayacağım

Nefes'im : Annemle Saniye anne bakacak

Haşin erkeğim : Tamam sevgilim

Haşin erkeğim : Dikkat et kendine :)

Nefes'im : Sende bi'tanem :)

Asiye abla ile birlikte çarşıya geldiğimizde birkaç mağazayı dolaştık. Kendime elbise arıyordum.

En sonunda bulduğumda diğer gereken şeyleri alıp eve döndük. Yarın güzel şeyler olacaktı.

"Anne siz hallettiniz mi"

"Hallettik kızım merak etme"

"Yangazlar siz?"

"Bizde hallettik yengem"

"Çok sağolun hepiniz"

"Ne demek görevimiz" diyip güldü yangazlar. Çok tatlılardı. Herşey hazırdı artık.

Ertesi gün

Aldığım elbiseyi üzerime giyip hafif bi makyaj yaptım. Alya'ya beyaz bir elbise, Arden'e mavi bi takım gibi birşey giydirdim. İkiside çok çok tatlı olmuşlardı.

Bahçeye çıkarak son kez etrafa göz attım. Herkes bahçeye çıkmış hazırdı. Onlara gülümseyip Tahir'i aradım.

"Tahir'im Nerdesin?"

"Geliyorum Nefes'im 5 dakikaya"

"Bekliyoruz"

~

Siz havaların sıcak olduğunu düşünün bahçedeler ya dksmxkdm

Neyse çok konuştum. Hoşçakalın bebeklerim yarın görüşürüz

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin