elibesrarbe sana yazdım hayrını gör kdmxkdmd😛
"Ailesinden birisini çağırmanız iyi olacak, durumu kötü"
" O- o ne demek öyle"
"Arkadaşınız darp edilmiş, birçok yerinde darp izi var. Üstelik kafası pis suya sokulmuş. Yüzünde ki yaraların mikrop kapması büyük bi ihtimal. Kafası suda uzun süre tutulmuş, boğulma tehlikesi geçirmiş. Baygınlığıda bu yüzden yutulan su akciğerlerde hasar yaparak oksijeni vücuda alamamış veya çok az miktarda almış. "
"Peki şimdi ne olacak"
"Gerekli tedavileri uygulayacağız. Ne zaman uyanır ona kalmış. Ama fazla sürmez. Siz dediğim gibi ailesinden birini çağırın"
"T-tamam" diyip Melisa'ya döndüm.
"Melisa Nefes'in annesini ara istersen"
"Nası üzülcek kadın şimdi kim bilir" diyip ağlamaya başladı. Nefes'in annesini arayıp durumu anlattı.
Odanın camının önüne geçip onu izlemeye basladim. Keşke şimdi uyansaydı da utanıp gözlerini kaçırsaydı benden.
Gözlerimde ki yaşı silip sesin geldiği tarafa baktım. Nefes'in annesiydi.
"Kızım nerede, nasıl. Nefeees, kızıım"
"Sakin ol teyzecim. Nefes içerde"
"Oğlum nası oldu bu, naptılar benim Nefes'ime" deyip kucağıma yığıldı.
"Yardım ediiin" diye bağırıyordu Melisa. Görevliler gelip Nefes'in annesini bi odaya aldılar.
Bundan sonra yapacağımız Nefes'in uyanmasını beklemekti...
Çok dram
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018