Gözlerimi yarım yamalak açarak yanımı yokladım. Tahir yanımda yoktu. Ama bebeklerin odasından sesler geliyordu, sanırım oradaydı.
Üzerime hırka alarak aşağı indim. Karşımda gördüğüm manzarayla gözlerim istemsizce dolmuştu.
Tahir Alya ve Arden'i kucağına almış ikisini de sallamaya çalışıyordu. Yanına giderek boynuna bir öpücük bıraktım ve birini kucağıma aldım.
Yanağını okşayarak "Beni niye uyandırmadın" dedim.
"Çok güzel uyuyordun kıyamadım"
"Seni çok seviyorum" diyerek Alya ve Arden'i beşiğine yatırdım. "Hadi sen yat biraz daha ben kahvaltı falan hazırlıyım sonra çağırırım seni"
"Olmaz öyle ben karıma yardım edeceğim" ona kıkırdayarak kollarını beline sardım ve mutfağa indik.
Tahir'i zor da olsa oturtturmayı başarmıştım. O beni izlerken bende kahvaltılık birşeyler ayarladım. Herkes indiğinde kahvaltımızı yaptık.
Tahir'e şirkete gelmek için ne kadar inkar etsem de izin vermiyordu, aslında haklıydı.
O giyinip çıktığında bende bebeklerin (her seferinde adlarını yazmak zor geldi) yanına gidip onlarla ilgilendim.
Haşin erkeğim : Nefes'im
Haşin erkeğim : Bir şey istiyor musun?
Haşin erkeğim : Ne alayım gelirken
Haşin erkeğim : elma?
Nefes'im : SKDMXKSMZKCMSKMZSKMZ
Nefes'im : Yok sevgilim
Nefes'im : Birşey istemiyorum
Nefes'im : Sen gel yeter
Haşin erkeğim : Tamam sevgilim
Nefes'im : ay dur Tahir
Nefes'im : şey al
Haşin erkeğim : Ney?
Nefes'im : şey işte
Haşin erkeğim : Vallahi anlamadım
Nefes'im : Şey yaparken şey yapmak için ;)
Haşin erkeğim : Haaaaaaaaaa sen onu diyosun ;)
Nefesim :
Haşin erkeğim : Öyleyimdir
Haşin erkeğim : Ben gideyim de işlerimi halledeyim öpüyorum ;)
Nefesim : bende öpüyorum
Görüldü.
•
Dışarıdan araba sesi duyduğumda koşarak kapıyı açmaya gittim.
"E gı heyecanlanma" diye bağırdı Asiye abla gülerek. Ona gülerek kapıyı açtım. "Hoşgeldin kocacım" diyerek yanağını öptüm.
"Öhhö öhhö" Mustafa abinin sesiyle geri çekilip kenarda durdum.
Biz masayı kurarken Tahir "Çocuklarımı özledim ben" diye bağırıp yukarı çıktı. Deli. Masa hazır olduğunda Tahir'i çağırmaya yukarı çıktım. Tahir'in gülme sesi geliyordu. Yavaşça kapıyı açarak odaya girdim.
"Annenin pabucu dama mi atıldı" diyerek gıdıkladım onları. "Sen benim ilk göz ağrımsın" diyerek kollarının arasına çekti Tahir beni. Burnunu öperek gülümsedim.
"Ula benim burnumu niye öpüyosun"
"Çok tatlısın" diyerek omuz silktim.
"Nifeeees nerede kaldın kuzuuum" diye bağırdı Asiye abla. Alya'yı ben, Arden'i de Tahir kucağına aldı ve aşağı indik.
Her zaman ki gibi bol kahkahalı geçen akşam yemeğinden sonra seredere geçip çay içtik. Biraz oturduktan sonra Tahir'i dürtüklememle kocaman esnedi.
"Nasıl uykum geldi ben yatayım" diyerek kalktı.
"Abi nereye da saat daha 9" diyerek sırıttı yangaz.
"Zevzek uykum geldi" diyip ensesine vurdu. Bende yavaş yavaş esnemeye başlamıştım.
"Ay bende geliyim nası ağırlık çöktü" diyerek tekrar esnedim.
"Ula yenge amma iyi oyuncu olur sizden ha" Bu sefer ben gidip enselerine vurdum yangazların. "Sabaha kadar beşik salladık tabi uykumuz gelecek" dedim ve saçımı savurarak eve girdim.
"Kimin eltisi buuuuuğ"
Eve girip önce çocukların odasını girip onlarla ilgilendim. Uyuduklarından emin olduğumda sessizce odadan çıktım ve yatak odasına girdim.
Tahir yatakta yan şekilde kolunun üstünde yatıyordu. Sırıtarak ona baktım ve kapıyı kapattım. Anında yanıma gelerek beni kapıyla arasına sıkıştırdı ve dudaklarımızı birleştirdi.
"Gece başlasın güzelim"
____________________Burda bitirilir mı dediğinizi duydum 😎 Ama ben bitiririm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanficNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018