🌹99🌹

2.7K 149 71
                                    

Bölüm aptalizm_ çiçeğime ithafen yazılmıştır 🌺

Sabahın köründe kalkıp kuaföre gelmiştik. Kınam vardı bugün. Saçlarımız yapıldığında kızların yardımıyla bindallımı giydim.

Tahir bi mekan tutup arkadaşlarıyla bekarlığa veda yapacaktı. Bende başta öyle istemiştim, ama annemler fazla istememişti.

Kına gecesinin yapılacağı mekana geldiğimizde bir sürü insan gelmişti. Tanımadığım kızlar vardı. Birde üniveristesi arkadaşlarım.

Erik dalı oynamaktan yorulunca kına yakılmak için sandalyeye oturtturuldum.

Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar
Aşrı aşrı memlekete kız vermesinler
Annesinin bir tanesini hor görmesinler

Herkes etrafımda dönüyordu ellerinde mumlar ile. Ağlamam gerekiyordu ama içimden gülmek gerekiyordu. Asiye abla gelip örtümü kaldırdığında 32 diş sırıttım ona. Herkesten 'gelin ağlamıyor' diye sözler geliyordu.

Uçanda kuşlara malum olsun
Ben annemi özledim
Hem annemi hem babamı
Ben köyümü özledim

Ah babam... Gözümden düşen yaş babamdı. Keşke yanımda olsaydı da o da görseydi bu günleri. Keşke onu damadıyla tanıştırabilseydim. O hastalık babamı almıştı benden.

Babamım bir atı olsa binse de gelse
Annemin yelkeni olsa açsa da gelse
Kardeşlerim yollarımı bilse de gelse

Babam yanımda olsa keşke... Annem yanımdaydı. Hep şükrediyordum. Belki öz kardeşim yoktu ama Melisa vardı, Ali vardı. Berrak gelmişti, yangazlar... Hepsi benim kardeşimdi.

Uçanda kuşlara malum olsun
Ben annemi özledim
Hem annemi hem babamı
Ben köyümü özledim

Şarkı bittiğinde salonda benim hıçkırıklarım yankılanmıştı. Asiye abla yüzümü örten kırmızı örtüyü kaldırıp yüzümü avuçladı. "Ağlama kuzum"

Burnumu çekip cırladım. "Az önce ağla dediniz ya"

"E gı adettendir diye deduk essah ağladun"

Saniye anne yanıma gelince Melisa kulağıma fısıldadı (!) "Sakın açma avucunu" ona göz devirip avucumu kapattım. Altını çıkarınca açtım ve kına sürdüler. 

Eve geldiğimizde duş alıp yattım. Tahir'den haber yoktu, ne yapmıştı acaba?

Nefes'im : Tahiiir

Nefes'im : napıyosun?

Haşin erkeğim : iyiyim güzelim oturuyoruz

Haşin erkeğim : Sen napıyosun

Haşin erkeğim : geldiniz mi eve?

Nefes'im : bende duş alıp yattım

Nefes'im : geldik

Nefes'im : Bı fotoğraf at ta gecem güzelleşsin :)

Haşin erkeğim : Seni yerim

Haşin erkeğim : Bekle çekelim

Haşin erkeğim : fotoğraf

Haşin erkeğim : fotoğraf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nefes'im : Çok içme

Nefes'im : lazımsın sen bana

Nefes'im : Ali, yangazlar, Mustafa abi nerede?

Haşin erkeğim : onlarda yan tarafta

Haşin erkeğim : Biraz fazla abarttılar da

Haşin erkeğim : gecemin güzelleşme sırası bende :)

Nefes'im : fotoğraf

Haşin erkeğim : of be kızım yaktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haşin erkeğim : of be kızım yaktın

Haşin erkeğim : Ayrı yataklarda uyuduğumuz son gece :)

Nefes'im : Ayrı yataklarda uyusak ne yazar, benim kalbim senin yanında uyuyor her gece :)

°

YÜKSEK YÜKSEK TEPELERE EV KURMASINLAR

Kına gecesi yazmayacaktım ama 100 bölüm de düğün olsun istedim fkdmksmzkxmx

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin