Amaaan başlarım sınavınıza diyerek geldim. İnşallah pişman olmam😂
Yazar'dan
Sabah sınıfa gelenler Tahir'le Nefes'i görüp şaşırmışlardı. Tüm okulda onların dedikodusu yayılıyordu. Melisa sınıfa geldi ve onları görünce kahkaha attı. Herkes onlara bakıyordu. Sınıftakileri kovup Nefes'in önüne oturdu ve Ali'yle onları izlemeye başladılar.
"Ali şunlara bak ya ne kadar çok yakışıyorlar"
"Bence de çok yakışıyorlar"
"Ders başlayacak uyandırsak mı artık"
"Bi deneyelim" dedi Ali.
Melisa Nefes'i dürtmeye başladı. Birkaç mırıltı çıkarıp bir bacağını Tahir'in bacağının üstüne attı, diğer kolunu da boynuna dolayıp boynuna gömdü kafasını.
Nefes'in kıpırdamasının ardından Tahir'den ses geldi.
"Ya kıpraşma iki dakika uyuyalım şurda" deyip Nefes'in bacağını tuttu ve dudaklarını saçlarına değdirdi.
Melisa'nın gülmekten karnı ağrımıştı. Bu anı kaçırmaması gerekiyordu. Telefonunu çıkartıp fotoğraf çekti.
Birazdan gerçekten öğretmen gelecekti ve bu ikisi içinde iyi olmayacaktı. Nefes'i son kez dürtükleyerek bağırdı Melisa.
Nefesle Tahir oflaya oflaya gözlerini açtılar aynı anda. Başta idrak edemediler ama bulundukları pozisyonu farkedince ikiside seslice yutkundu.
"Ş-şey günaydın" diyerek bacağını ve kolunu aldı Tahir'in üstünden. Tahir'de ensesini kaşıyarak cevap verdi "günaydın" diye.
"Ooo günaydın gençler. Nası uyudunuz"
"Melisa niye kaldırmadın kızım. Okulda kaldık bütün gece annem nasıl merak etmiştir"
"Anneni merak etme ben hallettim. Sen anlat bakalım naptınız gece" diyip imalı imalı sırıttı. O sırada Tahir'le Ali kavga edeceklerdi.
"Lan oğlum niye kaldırmadın giderken"
"Napayım çok güzel uyuyodunuz kıyamadık" diyip sırıttı ve kafasını Melisa'nın omzuna koydu.
"E hadi anlatsanıza nası geçti geceniz"
"Nası geçicek ya uyuduk işte"
"Belli belli çok güzel uyuyodunuz derin derin. Sanki gece bişey yapm-" Ali'nin lafını kesen Tahir'in tekmesiydi.
"Salak salak konuşma Ali" diye tısladı Tahir. Nefes'in aklı ermiyordu bu duruma geldiklerine. Resmen sevdiğiyle beraber uyumuşlardı.
Bu bölüm Asiye'nin bebeği ölcek diyenler var. Öyle birşey olursa kahrımdan ölürüm heralde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018