Melisa'dan
Hoca yoklama alıyordu ama Nefes hala gelmemişti. En son tuvalete gidiyorum demişti baya bi vakit geçmişti üstünden. Yoklama sırası gelmişti.
"Nefes Zorlu?"
"Hocam burdaydı" dedi Tahir.
"Hocam tuvalete gitmişti gelmedi. Ben bi baksam?" diyip ayaklandım.
"Tamam kızım hızlı" deyince sınıftan çıktım. Koşa koşa tuvalete gittim. Kapısı kapalıydı üstelik sıkışmıştı. "Nefes" diye bağırdım ama içerden ses gelmiyordu.
"Nefeeees içerde misin" deyip kapıyı sertçe ittim ve açıldı. Karşımda gördüğümle elim ağzıma gitti.
"Nefees, uyan kuzum hadi" deyip yanağına küçük küçük tokatlar attım ama uyanmıyordu. Bayılmıştı.
"Kim yaptı lan bunu kim yaptı" diye bağırdım. Heryeri yara bereydi, saçları su gibiydi. Birisi dövmüştü. Hatta birileri.
"Yardım ediiin" diye bağırdım son gücümle. Ama ne gelen vardı ne giden. Nefes'i yavaşça yere bırakıp tuvaletten çıktım ve sınıfa koştum. Kapıyı çalmadan içeri daldım. Sınıfta kimse yoktu. Sanırım herkes gitmişti.
"Tahir koş" dedim nefes nefese. Anlamsız gözlerle bakıyorlardı bana.
"Nefes tuvalette, kötü" dedim. Zar zor konuşuyordum. Öyle diyince sıradan fırlayarak koşmaya başladı. Ali'yle bende arkasından gittik. Tuvalete girdiğinde kapıda donup kaldı ve ağzından sadece onu ismi çıktı.
"N-nefes?"
Nefes öldü Tayir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanficNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018