🌹24🌹

3.3K 225 103
                                    

Tayircim'den

Nefes yerde baygın yatıyordu. Koşarak yere çöktüm ve kafasını kucağıma koydum.

"Nefes uyan" diyordum sürekli ama uyanmıyordu. Bir elimi dizlerinin altından geçirip bir elimi de beline koyup kucağıma aldım ve dışarı çıktım. Okul bitmişti bu saate revirde kimse kalmamıştır.

"Hastaneye gidelim" deyip okuldan çıktım ve önüme gelen bir arabayı durdurdum. Bi amca durmuştu. Allah'tan yardım etmişti. Hepimiz bindik.

"Amca sür hastaneye"

"Oyy noldu bu hanım kızıma"

"Bilmiyorum amca bilmiyorum. Hadi sur sen" deyince gaza bastı. Hastaneye geldiğimizde arabadan inip "sedye!" Diye bağırdım. Gelen sedyeye Nefesi yatırdım.

"Nesi var"

"Bilmiyorum tuvalette bulduk. Sanırım birileri dövmüş"

"Tamam acil müdahale odasına alacağız" deyip odaya aldılar. Sinirden delirecektim. Kim yapmıştı bunu ona! Neden yapmıştı!

Elimi karavatıma götürüp gevşettim ve duvarın kenarına çöküp kafamı ellerimin arasına aldım. Onu bu halde görmek yerine kalbimi söküp alsalardı daha iyi.

Şu son günlerde ona daha çok bağlanmıştım. Aklımı karıştırıyordu. Sözleri, gözleri, herşeyi... O gün beni öpünce ilk defa kalbim öylesine hızlı atmıştı. Beraber uyuduğumuz gece, dizine yatmam. Çok değişik duygular hissetmiştim. O çok masumdu. Gözgöze geldiğimiz her an kalbim yeniden canlanıyordu sanki.

"Üzülme kardeşim" deyip yanıma oturdu Ali. Onlarda benim kadar üzülmüştü. Hele Melisa. Ağlamaktan harap olmuştu.

"Tamam kardeşim iyiyim ben. Sen git Melisa'nın yanına" omzumu sıvazlayıp yanımdan kalktı.

Odanın kapısının açılmasıyla hepimiz ayağa kalktık. Doktoru görmemle hemen yanına gittim.

"Siz nesi oluyorsunuz"

"Biz arkadaşlarıyız nesi var, durumu nasıl?"

"Ailesinden birisini çağırmanız iyi olacak, durumu kötü"

😎

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin