🌹29🌹

3.3K 225 15
                                    

Yarın sınavım var bundan başka bölüm zor gelir 💔

Telefonumu cebime sokup yukarı çıktım. Kimdi bu salak! Sinir hastası olacaktım.

Kapıyı çalarak içeri girdim.

"Birşey ihtiyacınız var mı? Emine Teyze acıkmışsındır gel kantine gidelim" dedim.

"Ah benim düşünceli oğlum maşallah maşallah" deyip yanaklarımı sıktı. Ali kenardan gülüyordu. Melisa gelip Emine Teyzenin koluna girdi.

"Emine teyze gel biz ikimiz gidelim"

"E Nefes nolucak" diyip Nefes'e baktı.

"Tahir bakar ona" diyip güldü Melisa.

"Bakar tabi bakar. Ohh kuzum" diyip omzuma vurdu ve odadan çıktılar.

"Bende bi tuvalete gideyim" diyerek Ali'de odadan çıktı. Şimdi Nefes'le yalnız kalmıştık. Yanına gidip oturmamla doğrulmaya çalıştı ama başarılı olamadı.

"Ahhh" diyerek başını geriye attı.

"Şşş şs kalkmak yok. Yat bakalım" deyip yatmasına yardım ettim.

"Çok ağrın var mı" deyince gülümsedi.

"Birazcık, ama en çok bacaklarım ağrıyor ve acıyor" deyince dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Bakabilir miyim" deyince utanarak başını eğdi ve olumlu anlamda iki yana salladı. Yavaşça üzerinde ki örtüyü kaldırmamla gözlerim doldu. Bacaklarında heryer yaraydı. Kim bilir nasıl acı çekmişti. Sinirlerime hakim olamamıştım.

"Ulan bi bulayım kimin yaptığını doğduğuna pişman edicem" deyip duvarı yumruklamaya başladım.

"T-tahir dur nolur yapma" diye bağırıyordu Nefes. Ağlamaya başlamasıyla durdum ve kendime küfür ettim. Kafasını ellerimin arasına alıp alnını alnıma yasladım.

"Özür dilerim, özür dilerim" diye sayıklıyordum.

"Şşt özür dileme."

"Özür dilerim Nefes"

"Kendi canını acıtma birdaha olur mu"

"Tamam" deyip ayırdım alınlarımızı. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Utanmak en çok ona yakışıyordu.

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin