4 sene sonra
"Kızlarııım uyanın hadii" Annemin sesi ile gözlerimi açtım. "Sözün var Nefesim hala uyuyorsun" deyince yataktan fırladım. Tahir'le sözlenecektik bugün.
Liseyi bitirdiğimizde Tahir ailesi için Trabzon'a gitmek zorundaydı. Sonuçta ailesi vardı. Ayrılmak istemiyorduk. Bu şekilde annemi ikna ettim. Zaten annemde çok istiyordu Karadeniz'de yaşamayı.
Tahir'le ben Gemi mühendisliği okuyordum. Tabiki de o bölümü seçti diye seçmedim(!)
Melisa sağlık yönetimi, Ali ise Uluslararası ilişkiler bölümündeydi. Birde Berrak vardı. Üniversitenin ilk yılında tanıştık onunla. Sürekli beraberdik. Fatih'le sevgililer.
Trabzon'a geldiğimizde Sürmene'den bi ev tuttuk. Çok büyük olmasa da bize yetecek kadardı. Bi odasında annem kalıyor, diğer odada da biz -Ben, Melisa, Berrak- kalıyoruz. Oda çok büyük olduğundan rahatça sığmıştık.
Annem Berrak'a çok çabuk ısınmıştı. Tabiki bizde öyle. Annesi babası yoktu, yurtta kalıyordu. Bizimle kalmasını söylediğimizde çok sevinmişti.
Tahir'in ailesi ile annem tanışmış, kaynaşmıştı. Sürekli geliş gidiş vardı.
Özellikle Asiye abla beni çok benimsemişti. Sürekli 'eltim' diyordu. Yangazlar da öyle. Onlarla da çok yakın arkadaş olmuştum. Tahir ara sıra sinirleniyordu tabi bu durumu. Kardeşlerinden bile kıskanıyordu.
Üniversitenin son senesinde olduğumuzdan söz kararı almıştık hep beraber. İlk senelerde çok laf etmişlerdi Tahir'le benim için.
Kahvaltı yaptıktan sonra Asiye ablaya mesaj attım. Hazırlıkları beraber yapacaktık.
N : "Asiye abla günaydın"
A : "Günaydın kuzum, uyandınız mı"
N : "Uyandık abla ben hazırlanıyorum şimdi, çıkalım mı birazdan"
A : "çıkalım ablam bende hazırlanayım. Tahir bizi bırakır çarşıya"
N : " Tamam abla 😘 "
Üzerimize rahat birşeyler giyip evden çıktık. Tahir bizimle gezerse asla elbise bulamam çünkü herşeye bı bahanesi vardı. Tahir'in arabasını sokak başında gördüğümde el salladım yaklaştığında arabada gördüğümüzle üçümüz de birbirimize baktık.
Kimdir acabaaaa o¿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018