Temizlik yapmaktan canımız çıkmıştı. Her yerden birşey çıkıyordu. Geçen geldiğimizde ne kadar temiz ev demiştik. Sözümü geri alıyorum. Herşeyi biyerlere sokuşturmuşlar.
İşimizi bitirdiğimizde kendimizi koltuğa attık. Ben evde bile bu kadar temizlik yapmiyorum ya!
Aniden çalan zille Melisa'yla birbirimize baktık. Tam saklanacakken kapı açıldı.
"Uy nenem bastuk!"
Demek ki onlarda da anahtar vardı. İçeri girenlerin gözleri açılıyordu bizi görünce. Tahir'le Ali kapıya gelerek bize baktı. Sonra gelenlerle sarıldılar. İçeri girdiğinde bağıran güzel kadın yanıma geldi.
"Ben Asiye Galeli. Tahir'in yengesiyim" diyerek bana sarıldı. Ayrılırken kulağıma fısıldadı. "Sen Tahir'inkisin galiba" diyerek kıkırdadı. Çok tatlıydı.
"Bende Nefes memnun oldum" diye gülümsedim ona. Daha sonra yaşlı kadın geldi yanıma. Gözleriyle süzdü boydan boya.
"Bende Saniye Galeli. Ha bunlarun anasıyım" diyerek arkasında ki çocukları ve adamı gösterdi.
"Memnun oldum Saniye hanım" diyerek elini öpmemle bana sarıldı. "Bende memnun oldum gelin hanum" diyince utanarak ona baktım.
"Öyle değil Saniye hanım siz yanlış anladınız"
"Uuu Saniye hanum nedu, ana diyecesun ana" diyince arkasında ki biri kumral biri sarışın olan çocuk gülerek "abimin manitası belli oldu" dedi. Benim yanıma gelerek tanıştılar.
"Merhaba yenge ben Fatih" diyerek sarıldık. Daha sonra diğeri gelerek sırıttı. "Yenge abim bu sefer iyi is yapmış. Ben Murat, Fatih'in ikisi. Ama sen bize yangaz de"
"Aaa siz ikiz misiniz, hiç benzemiyorsunuz"
"Benzemeyiz yenge, bende şüpheleniyorum bazen"
Arkalarında ki takım elbiseli adam da yeni gelerek elini uzattı. "Merhaba bacım ben Mustafa. Asiye'nin eşi"
"Memnun oldum Mustafa bey"
"Bey nedu, abi de" diyerek güldü ve içeri geçtik.
"E anne nasıl geçti yolculuk, niye haber vermediniz" dedi sordu.
"Deduk ne ediyolar orda görelim dedik. Gördük teşekkür" diyerek bana baktı. Çok utanıyordum şuan.
"Anne bak o Nefes, yanında ki de Melisa ; Ali'nin arkadaşı. Sınıf arkadaşlarımız yani" dedi imalı imalı.
"Anladum anladum. Sınıf arkadaşlarınız evde napıyorlardı"
"Ödev yapcaktık anne" dedi. Bayılıyorum yalanlarına ama onlar eskide kaldı Tahircim.
"He he bizde yeduk" diyerek güldü Asiye hanım.
"Hayde bakalum kızlar mutfağa" diyerek mutfağa çağırdı. Bindik bi alamete gidiyoruz kıyamete.
🤓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018