"Selam güzelim!"
"Ne var noldu" diye bağırdım elinde sopayla gelen Cansu ve arkadaşlarına.
"Ahaha duydunuz muuu Nefes'cik bize atar yapıyor"
"Bak Cansu siktir git sinir etme beni!"
"Ne o korktun mu?"
"Senden korkan senin gibi olsun" deyip sırıttım. Yanıma gelip kolumdan beni kendine çekti.
"Bıraksana gerizekalı" diyip kolumu çektim ve sertçe tokat attım.
"Tutun bunu" diye arkadaşlarına bağırmasıyla hepsi beni tuttu.
"Bırakın lan beni" diye bağırdım ama Cansu gülüp karşıma geçti ve elinde ki sopayı sallamaya başladı. Dövücekti kesin beni.
"Sen bu güzel bacaklarına Tahir'i mi yatırdın?" deyince güldüm.
"Ha evet yatırdım. Noldu canım kıskandın mı?" Bacaklarıma vurmasıyla bağırdım. Arka arkaya vuruyordu. Dizlerimin bağı çözülmüştü. Ayakta duramayıp yere çöktüm.
"Bu ellerinle mi okşadın onun saçlarını" deyip bu seferde ellerime vurmaya başladı. Kıpkırmızı olmuştu ellerim. Heryerime vuruyordu.
"Burdan çıkınca sana neler yapacağımı düşünmek istemezsin" diye bağırdım acıyla. Yine kahkaha attı salak.
"Hahaha bak bak. Neler yapacakmışsın"deyip saçından tuttu ve ayağa kaldırdı. Ardı ardına tokat atmaya başladı. Ağzıma kan tadı geliyordu. Canım yanıyordu ama ağlamak istemiyordum.
Kenarda ki temizlik kovasına su doldurup kafamı içine soktu. Birkaç kere sokup çıkarttı. Bayılacak gibi hissediyordum. Kafamı son kez sokup çıkarınca beni yere attı ve kasıklarıma bi tekme atıp kapıyı kapatıp dışarı çıktılar.
Cansu'nun yerine sevmediğiniz birisini koyabilirsiniz. Önerilerinizi bekliyorum.🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018