🌹62🌹

3.1K 188 35
                                    

Fonla dinlemek isterseniz multide mevcut. Çok güzel oluyor :')

Sanırım en beğendiğim bölüm oldu 😋

Yavaşça Tahir'in yanına gittim ve oturup çantamdan fularımı çıkarıp gözlerini bağladım.

"Hoşgeldin" demesiyle gülümsedim ve çok kısık seste "hoşbuldum" dedim. Oturup saatlerce izleyebilirdim onu.

Biçimli burnu, dolgun dudakları, yeni çıkmaya başlamış sakalları, dağınık saçları... O muhteşemdi. Dünyada eşi benzeri olmayan birisiydi.

"E sen çok izledin beni ama" diyip güldü. Bende güldüm. "İzlemeye doyamıyorum" diye yanıtladım. "Seni o kadar çok seviyorum ki..."

"Keşke bende seni görebilsem" demesiyle ona bakıp güldüm. "Biraz zamanı var ama göreceksin"

"Sesin çok tanıdık geliyor aslında"

"Çünkü tanıdığım. Ondan beni görmeni istemiyorum. Seninle aramızda az da olsa birşey var ve ben onunda kaybolmasını istemiyorum"

"Bak kim olduğunu kestiremiyorum ama öğrenmeyi çok isterdim. Sevdiğim kız da böyle biliyormusun. Beni arkadaşı olarak görüyor, ama ben onu seviyorum. Sana bunu anlatmak istemezdim sakın beni yanlış anlama. Ama nolur göreyim seni"

"İnşallah o da seni seviyodur. Şey bana kim olduğunu söylesen?"

"Ya onu tanıyorsan?"

"Tanısam bile söylemem ki" dedim dolu gözlerimle. Belki de birazdan sevdiğim çocuktan sevdiği kızı öğrenecektim.

"Adı... Adı Nefes"

"N-ne Nefes mi? Hani sınıfta ki"

"Evet. O beni arkadaş olarak görüyor biliyor musun ne kadar koyuyor"

"Belkide o da seni seviyordur?"

"Sanmıyorum"

"Kimsenin içini bilemezsin, mesela ben seninle birlikte olmayı o kadar çok isterdim ki.. Şuan seninle böyle iki yabancı gibi değil de iki aşık olarak otursaydık, sana istediğim gibi sarılabilseydim, yutkunduğunu hareket eden adem elmandan öpebilseydim, kokunu doya doya içime çekseydim"

"Ağlatıcaksın ama beni gel buraya" diyerek kolunu omzuma atıp yanına aldı beni. Şuan ömrümün en güzel dakikalarıydı. Sevdiğim çocuğun sevdiği kızdım.

Gözyaşlarım mutluluktan akmaya başladığında ağzımdan istemsizce bi hıçkırık kaçtı.

"Ağlıyor musun sen Noldu?"

"Hayatım boyunca ilk defa kendimi böyle huzurlu hissediyorum"

"Hep böyle buluşabiliriz istersen, sen huzurlu olacaksan"

"Olur ama diğer buluşmamızda beni öğrenmeni istiyorum çünkü seninle yabancı olmak istemiyorum"

"Tamam yabancı" diyip güldü. Gözyaşlarımı silip dirseğimi karnına geçirdim.

"Deme öyle" Diyip usulca ellerini tutup ayağa kaldırdım.

"Bi kere sarılabilir miyim?" dememle dudakları yukarı kıvrıldı ve kollarını açtı. Sımsıkı sarıldım ona. İlk defa böyle birşey yaşıyordum.

Kokumu içine çektiğini farkettim ve kafamı kaldırıp ona baktım.

"Kokun aynı onun kokusu gibi"


An itibari ile Fefeş bacı :

An itibari ile Fefeş bacı :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin