🌹20🌹

3.4K 237 27
                                    

Kıyamayıp bölüm attım yine.
Çünkü sizi seviyorum ❤️

Ona hayran hayran bakışlarımı yollarken kafasını çevirmesiyle gözgöze geldik. Utançla gözlerimi kaçırdım ve başka yerlere bakmaya çalıştım.

"Offf" diye bağırmasıyla hepimiz Tahir'e baktık.

"Noldu lan çok derin ofladın" deyip kahkaha attı Ali.

"Uykum geldi. Yoklama alınmasaydı giderdim eve de 12. Sınıfta devamsızlıktan kalmak istemem"

Aklıma gelen şeyle sinsice sırıttım. Sırtımı ağaca yaslayıp eteğimi düzelttim. Hepsi bana bakıyordu napıyor bu salak der gibi.

"Bütün gece ben senin omzunda yattım. Gel birazda sen yat" dememle Tahir'in dudaklarında belli belirsiz bir gülümseme oldu. Bir dizime bir bana bakıyordu. Kedi gibi sürünerek yanıma geldi ve başını dizlerime koyup rahatça yer almak için biraz kıpraştı.

Çok değişik duygular hissediyordum. Şuan sevdiğim çocuk dizlerimde yatıyordu.

Etrafta sessizlik olduğunda Melisa'ya dönüp baktım. O da bana baktı ve gülümseyip gözleriyle Tahir'i işaret etti.

Tahir'e baktığımda sanırım uyumuştu çünkü hiç kıpırdamıyordu. Usulca elimi saçlarının arasına değdirdim ve okşamaya başladım.

Hayallerimden birisini yaşıyordum şuan. Saçlarını okşamak... Yumuşacık saçları vardı. Sevdikçe sevesi geliyor insanın. Sanki saçlarının arasında dertlerimi saklayacak gibiydim...

Ben bu hikayeyi texting diye yazıyordum ama son bölümleri okudum da hiç Texting yazmamışım. 'Nası Texting bu' diye bağırdım kendi kendime.

Birkaç bölüme toparlarım heralde. Sürekli böyle yazmaya alışmışım kusura bakmayın 😋

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin