İthaf isteyen varsa bu satıra yorum yapabilir. Son bölümler olabilir ona göre🙃
Saatlerdir makyaj masasında oturuyordum. Bir yanımda Asiye abla, bir yanımda Berrak önümde de Melisa.(önüm, arkam, sağım, solum sobeee saklanmayan ebeeee)
"Asiye abla boğaldum!"
"Uuu ha bu da oldu tam Karadeniz gelini" diyip kıkırdadı.
"Ay ben çok heyecanlıyım" deyip sesli bi nefes vardı. Daha şimdiden elim ayağım titriyor, midem bulanıyordu. Birazdan ne olacaktı belli değil.
"Her şey çok güzel olacak kardeşim, sıkıntı yapma" dedi Berrak yanağımı okşayarak.
"Kız Berraak darısı senin başına artık" diye güldü Asiye abla.
"Aynen sıra sana geliyor" dedim göz kırparak. Utanarak başını eğdi.
Asiye abla sonunda maşayı bırakmıştı. "Sen şöyle bi havalandır saçını"
Anlamsız gözlerle ona bakarken her zaman yaptığı gibi yaptı. "Haa senin Mustafa abime yaptığın gibi" deyip saçımı savurdum.
"Melisa haylaytur!" Alem bu kadın ya!
Eline aldığı 'haylaytur'u fırça yardımı ile yüzüme sürdü. Üzerime giydiğim şeyin önünü açtığında ona baktım.
"E gı yutupta gördüm. Karılar ciciklerine biciklerine de sürüyordu" demesiyle hepimiz kahkaha attık.
"Lipistik!" Diyerek elini uzattı. Berrak gülerek "ruj mu Asiye ablacım" diyerek uzattı.
"He Berrak ruj. Makyaj videolarında öyle diyor ; lipistik!" Eline aldığı lipistiki özenle dudaklarıma sürdü.
"Ne gada da güzel dudakları var benum Nefesumun" diyerek elimden tuttu ve ayağa kaldırdı. Banyoya girerek saks mavisi güpürlü elbisemi giydim. Altına da siyah topuklularımı giyip banyodan çıktım. (Dizide ki gibi yani)
"Oy maşallah benum güzelime, peri gibi olmuşsun" diye sarıldı Asiye abla bana.
"Bu günleride mi görecektim ben" diyerek dolan gözlerini tavana cevirdi Melisa. Hepsiyle sarılıp aşağı indim.
Zil çaldığında koşarak kapıyı açmaya gittim. Kalbimi tutarak derin bi nefes aldım ve kapıyı açtım.
Saniye anne, Mustafa abi önde, yangazlar arkadaydı. Tahir görünmüyordu. Hepsi ağlayacak gibiydi.
"Tahir nerede, size noldu?" Dedim onlara.
"Tahir abim kaza yapmış"
AMA OLACAK İŞ MİYDİ BU
DRAM YAPAYIM Mİ AZICIK
Bunu koymasam olmazdı kdmksmxkdm Efsanesiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018