🌹103🌹

2.5K 146 62
                                    

70K🎈

Gelen seslerle gözümü açtım. Tahir'in yanağıyla dudağı arasına belli belirsiz bi öpücük kondurarak yataktan kalktım.

1 hafta olmuştu evleneli. Her sabah uyanırken yanımda onu görünce kendimi bi değişik hissediyordum.

Banyoya girerek işlerimi hallettim ve giyinerek mutfağa indim.

"Günaydın Asiye ablam"

"Günaydın kuzuum geç otur sen ben hallediyorum"

"Olur mu abla öyle şey" diyerek yardım ettim. İşimiz bittiğinde Tahir'i uyandırmaya çıktım. Hala uyuyordu. Ah yerim!

Yatağın kenarına oturup yüzünü okşadım. "Tahiir" dedim fısıldayarak. Birkaç mırıltı çıkardı ama gözünü açmadı.

"Kocacııım uyanır mısıın"

"Senin kocacım diyen dillerini yerim" diyerek üstüne çekti beni. Korkmuştum.

"Korktum ya napıyosun" omuz silkerek dudaklarımı öptü.

"Kahvaltı hazır hadi kalk"

"Nefes odunsun yemin ederim ya insan bi günaydın der"

"Günaaaaaydın evimin direği" diyerek yüzünün her tarafını öptüm.

Yataktan kalkarak aşağı indik ve kahvaltımızı yaptık. Mutfağı toparladıktan sonra odamıza çıktım. Tahir üzerini giyinmiş parfüm sıkıyordu.

Ona dik dik bakışlar atarken bana baktı. Sırıtarak "Niye öyle bakıyorsun bana" dedi.

Düşme Nefes düşme...

"Ne bakcam ben sana be! Hem sen niye o kadar parfüm sıktın?"

"Nefesim aynı yere gidiyoruz biliyorsun dimi" Dediği şey mantıklı geldiğinde kafamı sallayarak gülümsedim.

"Kıskanıyorum seni" diyerek dudaklarımızı birleştirdim. Ayrıldığımızda dolabın yanına giderek giyindim.

Evden çıkarak arabaya bindik ve şirkete geldik. Her geldiğimde nedensizce heyecanlanıyordum.

Tahir odasına girdiğinde bende peşinden girdim. Önce kocamın odası çünkü.

Bir süre konuştuktan sonra odama geçtim. Güzel günler yaşıyorduk, hemde çok güzel.

Nefes'im : KOCAM BENİM

Nefes'im : NASIL DA YAKIŞIKLI

Nefes'im : OH MAŞŞŞALLAH

Nefes'im : BENİM KOCAM

Nefes'im : O NASIL KALEM TUTUŞ YİĞİDİM

Nefes'im : OF DAYANAMIYCAM

Telefonun ekranını kapatıp masaya koyduğumda Tahir'i izlemeye devam ettim. Telefonu eline alıp baktığında bana baktı. Sırıtarak mesajları okudu. Bana öpücük atıp tekrar işine döndü.

Sakın yelkenleri suya indirme!

Nefes'im : SEN BANA GÖRÜLDÜ MÜ ATTIN?

Nefes'im : ÖYLE OLSUN TAYİR BEY

Telefonu eline alıp mesajları okuduğunda kahkaha attığını anlamam zor olmamıştı.

Haşin erkeğim : KARILARIN EN GÜZELİ

Haşin erkeğim : GÜZEL KARIM BENİM

Haşin erkeğim : AMA BENİM İSİM VAR

Haşin erkeğim : GECE GÖRÜŞELİM OLUR MU

Haşin erkeğim : HAYATIMIN ANLAMI

Haşin erkeğim : ÇOCUKLARIMIN ANASI

•••

Haydiyin düşüşe
Tam bir haşin erkek

Haydiyin düşüşeTam bir haşin erkek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin