Kapağın rengini değiştirdim güzel olmuş mu 😋
Bölüm ithafı : wsillage ❤️
Tahir'le taksiden indiğimizde etrafa bakındım. Ormanlık bir alanda eski bi depoydu burası. Tam bi psikopatlar. Eski demir kapıyı iterek içeri girdik.
Cansu sandalyede ağzı bağlı bi şekilde çırpınıyordu. Ohhh içimin yağları eridi.
"Nefees hoşgeldin bebeğim. Bizde misafirimizi ağırlıyorduk" deyip sarıldık.
"Çok iyi yapıyormuşsunuz" deyip Cansu'nun önüne gittim ve ağzındaki bezi indirdim. İndirmemle o cırtlak sesini duymamız bir oldu.
"Ayyyhh bırakın beniiiğğğ"
"Çok beklersin" deyip elime tükürüp tokat attım. Sinirden deliye dönmüştüm. Şuan herşeyi yapmak istiyordum ona. Ağzında ki kanı tükürerek konuştu.
"Nooldu canıığm çok mu kıskandın Tahir'i öptüm diyeeğğ"
"Kes sesin-" cümlemi tamamlayamadan yanımda Tahir bitti.
"Sen Nefes'i kıskandırmak için beni öptün öyle mi"
"Dahası da var anlatıyım mığğ"
"Cansu canına mı susadın sen" diyerek susturmaya çalıştım.
"Nefes'i niye dövdüğünü anlatsın o" diyerek bağırdı Melisa.
"Melisa sus nolursun" diye fısıldadım.
"Ne susucam Nefes herkes öğrensin. Nefes seni dizine yatırdığı için dövmüş Nefes'i!" Diye tek nefeste söyledi. Tahir'in çenesi kaskatı kesilmişti.
"Demek beni kıskandığın için Nefes'i dövdün ha öyle mi?" Cansu sinsice kafasını salladı. Yılan!
Tahir belimi kavrayıp beni kendine yapıştırdı ve dudaklarımı öpmeye başladı. Öylesine öpüyordu ki dudaklarımı kopacak gibi hissediyordum. Karşılık vermiyordum ama dudağımı sertçe ısırmasıyla yavaşça karşılık verip geri çekildim.
Her an kalp krizi geçirebilirdim.
Bu seferde Tayir şov 💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
Hayran KurguNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018