"Nefes?"
"Pardon tanıyamadım ama?"
"Ben 12/A' dan Barış. Müdür sınıfımı değiştirdi derslerim düşük olduğu için, bide seninle oturmamı söyledi"
"Anladım sen geç cam sırasında ki en arka sıraya" dedim. Tahire baktığımda çenesini sıkıyordu.
"Ne diye yollamış bizim sınıfa" diye kükreyince irkildim.
"Dedi ya dersleri düşük diye" deyince bana ciddi misin? bakışı attı.
"Sınıfta o kadar insan varken niye geldi senin yanında oturcak çakma sarı?"
"Ahahah Tahir ya çakma sarı ne?"
"Ne bileyim ya öyle aklıma geldi. Neyse hadi sınıfa geçelim"
İçeri girdiğimizde Barış çoktan oturmuştu. Tahir'e gülümseyip sırama geçtim. Yandan yandan bakıyordu. Yerrrrim
"Nerden kaldın ya patladım sıkıntıdan" diyerek kendini yaydı sıraya. Az önce ki kibar çocuk bu muydu?
"Geldim işte"
"Az önce yanında ki çocuk üstüme atlayacak diye korktum. O nası bakıştı yav!"
"Ahahah Tahir mı?"
"Şurda ki işte" diyerek Tahir'i eliyle gösterdi. Tahir gördüğünde 'ne var' anlamında kafasını salladı. Bende boşver diyerek dudaklarımı oynattım.
"Yok ya sinirliydi o ondandır. İyi çocuktur aslında"
"Bilmiyorum hala öyle hissediyorum. Korkuyorum"
"Takma boşver. E sen niye geçtin bu sınıfa"
"Bak şimdi kanka bi hoca varya domates gibi bişey o beni sınıfta bırakacak, taktı kafaya. İşte bu yüzden de müdür sınıfımı değiştirdi. Sen çok çalışkanmışsın öyle duydum"
Konuşurken eli omzumdaydı. Tahir'e baktığımda gülünecek durumdaydı. Kışkandın mı çeeeeen
Sevmiştim ama bu çocuğu, iyi çocuktu.
Barış :
Seviyorum bunu ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018