Bölüm ithafı : yengemhalvetteyuq ❤️
"Buyur Tahir" dedim gözlerimi silerek. Şuan çok çirkin olduğumdan emindim.
"Niye beni dinlemedin"
"Keyfim ve kahyası öyle istedi çünkü"
"Nefes dışarı gelir misin konuşalım" dedi yanımıza gelmekte olan annemi göstererek. Annem çevik bi hareketle terliği eline alarak Tahire doğru fırlattı.
"Anne napıyorsun duur"
Terliği alarak Tahire vurmaya başlamıştı.
'Vur kız vur! İçimin yağları erisin.' diyen tarafımı mı?
'Yazık , kıyamam' diyen tarafımı mı dinleseydim?
Tabikide ilk tarafı. Cansu'yla öpüştü! diyen iç sesime hak verdim. Kapının kenarına dikilip onları izlemeye başladım.
"Sen benim kızımı niye ağlatıyosun"
"Emine Teyze valla yanlış anladı"
"Hiçte bile. Sen gitmiş bi yılanı öpmüşşün"
"Yuh! Ben öpmedim gerçekten o öptü. Nefes kurban olayım kurtar beni gel konuşalım" diyince omuz silktim. Ama Tahir'in beni omzuna almasıyla çığlık attım.
"Emine Teyzeee Nefes bana emanet getiririm geç olmadan" diyip koşmaya başladı. Allah'ım deli bu!
"Tahir bırak birisi görücek" cıklayıp yürümeye devam etti.
"Tahir bak birileri geliyor, eteğim açıldı" dememle yere indirdi.
"Ha şey pardon" deyip gözlerini kaçırdı.
"Nereye gidiyoruz"
"Melisa'yla Ali Cansuyu kaçırdılar. Oraya gideceğiz. Ama önce beni dinleyeceksin"
"Anlat dinliyorum"
"Bak şimdi bu sabah geldi yanıma naber falan filan. Salak salak hareketler kıl oldum. Sonra akşama biyerlere çıkalım kafeye gibisinden dedi. Bende istemem dedim biraz ısrar edince bakarız falan dedim. Bu da öyle deyince birden yapıştı bana. Tam o sırada sen geldin. Yemin ederim başka birşey olmadı"
Düşünür gibi yaptım. Biraz süründürmekten zarar gelmez.
"İyi. Hadi gidelim de bakalım" diyip kıvırta kıvırta önünden geçtim.
Fefeş şov 💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanficNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018