🌹91🌹

2.9K 157 62
                                    

Bölüm ithafı : Asyastepe ❣️

Kulağıma Tahir'in sesi geliyordu. Rüya mı acaba?

"Nefees"

"Hıım" diye mırıldandım.

"Sakın kıpırdama" demesiyle telefon sesi duydum ve almak için uzandığımda çığlık attım.

"Kızım kıpırdama dedik ya"

"Ahh  söylesene Tahir ya" diyerek Tahir'e yapıştım.

"Bak çıkacağım bağırma tamam mı?" diyerek başımı öptü ve içimden çıktı. O telefonuna uzandığında bende başımı boynuna gömdüm. Teni tenime değiyordu ve ben çok utanıyordum. Kafamı yan çevirip telefona baktım.

Fatih : Abi nerdesiniz siz ya

"Tahir biz kimseye haber vermedik dünden beri burdayız merak etmişlerdir"

"Haklısın güzelim hiç aklımıza gelmedi ki" deyip güldü.

Tahir : Çivradayız yangaz

Tahir : noldu?

"Yuh Tahir ya çivradayız ne ahaha" diyerek kahkaha attım.

Fatih : Herkes merak etti abi

Fatih : Emine teyzede Nefes'i sordu

Fatih : abimledir dedik

Tahir : iyi yapmışsınız

Tahir : söyleyin merak etmesinler

Fatih : tamam abi

Fatih : Çivrdadaydınız dimi siz

Fatih : bizde yanınıza gelelim o zaman

Mesajı gördüğümüzde Tahir'le birbirimize baktık.

Tahir : gelmeyin geleceğiz biz

Fatih : çabuk olun o zaman :)

Mesaja görüldü atıp bana baktı Tahir. Kalkmamı bekliyordu ama kalkmaya halim yoktu.

"Güzelim kalksan mı artık" Başımı olumsuz anlamda salladım. Kahkaha atarak örtüyü üzerinizden attı.

"Ya Tahir açmasana" diye cırladım. Örtüyü almak için uzandığımda ağzından bi hırıltı çıkardı. Hemen yerime sindim.

Uzun süren uğraşlar sonucu Tahir beni kaldırabilmişti. Üzerime tişörtünü geçirdim. O duşa girmişken bende odayı topluyordum. Çarşafı toplarken gördüğüm kanla yüzümün kıpkırmızı olduğuna emindim. Banyoda ki şu sesi kesildiğinde hızlıca kirli sepetine attım.

"Sende gir de gidelim güzelim" diyerek sadece altında havluyla odaya girdi Tahir. Anında gözlerimi sımsıkı yumdum. Kahkaha attıktan sonra "aç hadi aç" demesiyle gözlerimi açtım.

Burnumun dibinde duruyordu. Onu orada bırakarak koşarak banyoya girdim. Tahir'e güzelce konser vererek duşumu aldım. Yaşadıklarımız aklıma geldikçe salak salak gülüyordum.

Adamın biri yolda giderken elli bin lira bulmuş. Ama ayaklı bin lira bulamamış.

Tamam vurmayın gidiyorum

Yarın okul var düşündükçe ağlayasım geliyor :(




Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin