🌹57🌹

3K 192 19
                                    

"Allah'ım ben bu salağa uydum, sen yüzümü kara çıkarma"

Melisa'yla Tahir'lerin evine gidiyorduk. Annem izin vermişti Tahir'e güvendiği için. Ama ben rüyadan etkilenmiştim. Tahir'e her baktığımda aklıma geliyordu.

Kapının önüne geldiğimizde Zile bastık. İçerden patırtı sesleri geldikten sonra Ali'yle Tahir açtı kapıyı.

"Hoşgeldiniiiz buyuruuun"

Tam ev hanımı gibiler 😂

"Hoşbulduk" deyip içeri girdik. Montlarımızı çıkartıp astık ve içeri geçtik.

İki erkeğin yaşadığı yere göre çok temiz görünüyordu. Maşallah maşallah.

*

Hepimiz masada oturmuş konuşuyorduk. Melisa'nın fikriyle ona sırıtarak baktım ve göz kırptım.

"Bakın şimdi cin çağıracağız"

"Niye lan musallat mı olsunlar istiyon" diye söylendi Tahir.

"Bence de çağıralım" diye yanıtladım. Sonra gülerek konuştum. "Yoksa siz korkuyor musunuz"

"Yok be ne korkcaz" diyip arkalarına yaslandılar.

Birşeyler söyleyip en sonunda "geldiysen bize işaret gönder" dedik. Telefonumdan anonim hesaptan Tahire mesaj attım kimse anlamadan.

Anonim : Ne o çok mu özledin beni?

Tahir'in telefonuna gelen mesaj sesi ile gözlerini büyüttü ve korkarak hepimize baktı, telefonu eline aldı.

"Bismillahirrahmanirrahim" diyerek okumaya başladı. "Töbe yarabbim sen koru" diye dua ediyordu. Gülmemek için zor tutuyordum kendimi. Telefonu hepimize gösterdiğinde korkmuş gibi yaptık.

Tahir : sen kimsin?

Anonim : Sana bi nefes kadar yakınım

Mesajı gönderip Tahir'i izledik. Ensesine vuruyordu. Çok komik görünüyordu şuan.

Tahir : yürü git lan dalga geçme

Anonim : niye dalga geçeyim seninle

Anonim : gel dedin geldim

Tahir : iyi şimdi de git

"Ulan yapacağınız işe, bu gece bunla yatmak zorunda kalcam" diye söylendi Ali. Dediği ile kahkaha attık. Kıyamadığımdan başka mesaj atmadım. Çünkü gerçekten korkmuştu.

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin