Düğün salonundan çıktığımızda arabaya bindik. Çok güzel bir gece olmuştu.
Ev konusunda farklı bir ev tutacaktık ama istememiştim. Bu yaşıma kadar evde yalnızdım. Sadece annem ve babam vardı.
Tahir'in çok güzel bir ailesi vardı. Asiye abla, Saniye anne, Mustafa abi ve yangazlar... Hepsi o kadar iyiydi ki onlardan ayrılmak istemiyordum. Belki ileride düşünebilirdim.
Saniye anne, annemin de Kaleli konakta kalmasını istemişti. Bende istiyordum ama annem yanında kızlar olduğu için kendi evimizde kalmak istemişti. Evler yakın olduğu için sürekli gidip gelebilecektim.
Düşüncelerimden Tahir'in elimi tutup öpmesi ile ayrıldım. "Güzelim bir sorun mu var?"
Ona gülümseyerek baktım. "Hayır sadece çok mutluyum" dedim koluna sarılarak.
Konağa geldiğimizde arabadan indik. Arkamıza baktığımızda kimse yoktu. Oysa ki peşimizden geleceklerdi. Fazla takmayarak içeri geçtik. Sanırım bizi yanlış bırakmak istemişlerdi.
Bizim için hazırlanan odaya çıktığımızda birbirimize bakıyorduk. Sanki ilkmiş gibi. Dayanamayıp kahkaha attığımda Tahir'de gülmeye başladı. Önümde durduğunda elimi uzatıp papyonunu çıkardım. O ise sırıtıyordu.
Gelinliğimin omuzlarını indirmesiyle yere düşmüştü. Omuzlarımdan başlayarak boynuma kadar öptü. Kucağına alıp yatağa yatırdığında gömleğini ve pantolununu çıkarıp üzerime eğildi.
Dudaklarımızı birleştirdiğinde elini vücudumda hissettim. Üzerimde kalanları çıkartıp kendininkileri de çıkardı.
Ellerimizi kenetleyip yavaş yavaş içime girmeye başladığında boğukça inledim. O kadar yavaştı ki canım yanmıyordu.
Bir süre gel-git yaptıktan sonra boşalacağı sırada içimden çıkarak ağırlığını vermeden üzerime bıraktı kendini.
Saçlarını okşamaya başladığımda kendi kendine mırıldanmaya başladı. Gülümsedim. Kafasını kaldırıp bana baktığında tam bir kedi gibiydi.
"Ge güzelim duşa girelim"
"Sen gir ben sonra girerim" dedim.
"Banane beraber" diyerek omuz silkti.
"Sen gir sevgilim yıkanırım ben"
"Ben seni yıkamayacağım, çocuklarımızı yıkayacağım. Sen niye üstüne alındın ki"
Gözlerimi devirmemle kucağında yer almıştım. Başımı boynuna gömüp gözlerimi kapattım. Utanıyordum.
"Gözlerin öyle kalacak diye çok korkuyorum"
°
°
Bu gif duşta olanlar siz onu aklınızda kurgulayabilirsiniz 😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018