Haşin erkeğim :
Nefes'im : Instagram'dan bulup bulup atma şunları
Nefes'im : sinirleniyorum bak
Nefes'im : Hayvana benzer yanım mı var
Nefes'im : Birde soruyorsun
Haşin erkeğim : Ah benim güzel yavrularım :')
Nefes'im : Sen zaten beni sevme
Nefes'im : Git burdan Tahir
Nefes'im : siktir git ya
Nefes'im : Ağlıyorum mutlu musun
Nefes'im kişisi sizi engelledi.
Tahir'den
Hamilelik hormonları kendini belli ediyordu Ama ben onu her haliyle severdim.
Karnı belirginleşmişti artık. Daha şimdiden ağlıyordu kilo alacağım diye.
Şuan karşımda bacaklarını masanın üzerine koymuş çikolata yiyordu. Nasıl göründüğünün farkında değildi. Hamile olduğu için kendimi frenlemeye çalışıyordum zor da olsa.
Gözlerini açtığında göz göze geldik. Yüzüme bakarak çikolatasını ısırıp dudaklarını yaladı. Ah be kızım!
Telefonu havaya kaldırıp gösterdim. Engel yemiştim. Sırıtarak telefonu eline aldı.
Nefes'im : noldu kocacığııım
Haşin erkeğim : yapmasana yavrum
Haşin erkeğim : zor duruyorum
Haşin erkeğim : geleceğim şimdi yanına
Nefes'im : sen gelme ben gelirim ;)
Nefes'ten
Tahir'i kudurtmak için elimden geleni yapıyordum. Sanırım başarılı olmuştum.
Sandalyemden kalkarak eteğimi düzelttim ve odamdan çıkarak Tahir'in odasına girdim. Arkamı dönüp gömleğimin birkaç düğmesini açtım ve kapıyı kilitledim. Tahir sırıtarak beni izliyordu.
"Geldim" dedim bacaklarının arasında olacak şekilde masaya oturarak. Kısa olan eteğim iyice kısalmıştı. Bana bakarak 'fesuphanallah' dedi ve gözlerini yumarak açtı.
"Hoşgeldin iki gözümün çiçeği"
"Ay bende çok sıkıldım napsaaak" dedim parmaklarımı gömleğinin düğmelerinde gezdirerek.
"Bilmem ki napalım" dedi kalçalarımdan tutup kendine yaklaştırırken. Yüzüne doğru eğilip dudaklarımızı birleştirdim.
Bir yandan öpüyor, bir yandan da gömleğini çıkartıyordum. Onun elleri de benim belimde ki yerini bulmuştu. Zaten yarıya kadar açık gömleğimi çıkartarak kafasını boynuma gömdü.
Ses çıkarmamaya çalışıyordum ama başarılı olamıyordum. Eteğimi çıkarttığında kapının çalması ile gözlerimi açarak Tahir'e baktım.
"Tahir Bey, imzalanacak dosyalar var"
"İşim var şuan 1-2 saat sonra"
Kapıda ki ses kesildiğinde gülerek bana döndü. "İşimize devam edebiliriz bence"
Kafamı salladığımda beni kucağına alarak odada ki deri koltuğa yatırdı. Öpmeye başladığında tekrar kapı çaldı ve hayatımda duymadığım küfürleri etti.
"Abiieeeğğğ açsana şu kapıyı"
Kıyafetlerimi bana uzattı. Giydiğimde kafamı salladım.
"Ulan Murat siktim seni!" diyerek kapıyı açtı. Bende ayağa kalkıp kendimi toparladım.
"Ne var lan niye geldin!" Murat umursamazca içeri girdiğinde beni görmesiyle kahkaha attı.
"İşinizi böldüm gaaaliba" dedi imalı imalı.
"Zevzekleşme niye geldin"
"Abime yengemi özledim" dediğinde Tahir'in yüz ifadesini gördüğümde gülmemek için zor tuttum kendimi.
"Birde yeğenlerimi özledim tabi" diyerek karnımı sevdi.
"LAN! Çek elini karımın ve çocuklarımın üstünden" Murat'a gülerek, Tahir'e de göz devirerek odasından çıktım ve kendi odama geçtim. Bana baktığında el sallayarak işime döndüm.
Ekmek parası napalım.
°
Ağlayacağıııım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanficNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018