🌹93🌹

2.6K 177 36
                                    


Bölüm ithafı: nisanurs4 - aysel089

Nefes'im : Tahir ya

Nefes'im : mezun olduk ya biz

Nefes'im : nolacak şimdi

Haşin erkeğim : Nası nolacak Nefesim

Haşin erkeğim : Allah izin verirse şirkette çalışmaya başlarız

Haşin erkeğim : Ordan sonrası kolay :)

Nefes'im : Sıkıldım ben

Nefes'im : Birşey yapalım

Haşin erkeğim : bize gelsene

Haşin erkeğim : evde gün var

Haşin erkeğim : bir sürü kız

Haşin erkeğim : dışarıda çıkamıyorum

Nefes'im : Lan

Nefes'im : hemen geliyorum

Üzerime kot pantolon ve tişört giyerek hafif bi makyaj yaptım. Sevgilimi bırakacak değildim. Kızlara haber verip evden çıktım, annem de oradadır büyük ihtimalle.

Kapıyı çaldığımda Asiye abla bezmiş bi suratları kapıyı açtı. Beni görünce hemen gülümseyerek "Hoşgeldin eltucum" dedi.

İçeri girdiğimde herkesin elini öptüm.

"Saniye kimdir bu kız" diye sordu içlerinden birisi. Saniye anne elimden tutup yanına oturttu.

"Tahir'imin gelini, kızım" dedi. Gülümseyerek ona baktım.

"Uu Tahir gitti İstanbullu kız bulmuş oralardan kendine. Niye gelmediği belli olmuş"

"Bulmuşsa bulmuş, iyikide bulmuş. Kızım o benim" Oturanlara göz devirerek odadan çıktım. Kızların fısıldamasını duymustum. Merdivenlerden çıkarak onlara sesli bi şekilde el hareketi çekip yukarı çıktım. İnşallah başka kimse görmemiştir.

Tahir'in odasına geldiğimde çalmadan kapıyı açtım sessizce. Arkası dönük saçını kurutuyordu. Üstünde de hiç bişey yoktu.

Kıkırdayarak yanına gidip arkasından sarıldım. Ellerimi iterek "Lan!" Diye bağırdı. Kahkaha atarak önüne geçtim.

"Aferin aşkım böyle ol" diyerek yanaklarını sıktım.

"Sen beni az önce kandırdın mı?" Dedi tek kaşını kaldırarak. Kafamı olumlu anlamda salladım yutkunarak. Üzerime üzerime gelmeye başlayınca bende geri geri gittim.

Yatağa düştüğümde sırıtarak üstüme çıktı. Tam dudaklarımızı birleştirmişken kapının açılması ile Tahir'i üzerimden attım.

"Uuuuuuuuuuuu"

"A-asiye abla dur yanlış anladın"

"He he tabi hayde ben gidiyrım rahat durum yakarum!" diyerek dışarı çıktı.

"Basulduk"

Bölüm içime sinmedi ama atayım dedim 😌

Bol dram izleyeceğiz Tv'de mendiller hazır mı :( 

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin