Uyandığımda gözlerimi açamıyordum. En son sıraya yattığımı hatırlıyorum. Ama başım şuan yumuşak bişeyin üstünde.
Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda Tahir'i gördüm. Kafamın altında da kolunu. Uyku mahmuru gözleriyle bana bakıyordu.
"Günaydın" diyerek gerindim. Kafamı kaldırmamla yerimden sıçradım. Hava kararmıştı. Kaç saattir böyle uyuyorduk!
"Tahir gece olmuş niye uyandırmadın"
"Ne bileyim kızım bende şimdi uyandım"
"Napcaz şimdi kimse yoktur okulda"
"Bilmiyorum ki gel bi dolaşalım"
"Tamam ama çok karanlık heryer korkuyorum"
"Ver elini" deyince kalbimin güm güm attığını hissetmiştim. Elini tutup sınıftan çıktık. Hiçbir yerde ışık yanmıyordu. Telefonum aklıma gelince hırkamın cebinden çıkarıp baktım ama şarjı yoktu kapanmıştı.
"Tahir telefonum kapanmış" dememle Tahir'de telefonuna baktı ama onunki de kapalıydı.
"Benimkide kapalı, gel bakalım diğer katlarada belki birisi vardır"
"Tamam" diyip elini daha çok sıktım. Göz gözü görmüyordu. Çok karanlıktı.
"Tahir yok kimse gel gidelim sınıfa korkuyorum"
"Korkma yanındayım ben, elimi bırakma"
Elimde olsa da ömür boyu tutsam...
"Tamam bırakmam" diyince dönüp bana baktı ve gülümsedi. Üst kata çıkıp sınıfa geldik. Cam kenarında ki sıraya oturduk yanyana.
"Üşüdün mü" diye sordu Tahir bana dönerek.
"Hayır hırkam var, sen?"
"Bende üşümedim. Peki uykun geldi mi"
"Hayır, uyuyamam artık"
"Aynen bende, e napalım o zaman. Canımız sıkılır böyle"
"Bilmem ki, eee şey doğruluk mu cesaret mi oynayalım"
"Bana uyar, başla bakalım"
"O zaman klasik soruyla başlıyım sevdiğin birisi var mı?"
"Sanırım var" demesiyle kalbime bıçak saplandı. Belki olabilir diye düşünüyordum ama onun ağzından duymak çok farklıydı.
"Anladım sor"
"Peki senin sevdiğin var mı"
"Var" dedim gözlerinin içine bakarak. Keşke şuan söyleyebilseydim ona. Ama sevdiği varmış işte. Hiçbir zaman biz olmayacaktık.
Birkaç soru daha sorduktan sonra sıkıldık. Şuan boş boş oturuyorduk. Saatte baya geç olmuştur diye düşündük.
"Nefes uyuyalım mı biraz saat kaç belli değil"
"Olur uyuyalım" deyince sıraya yatmak için eğilmiştim ki Tahir'in sesi ile kalktım.
"Sıraya yatma, gel omzuma yat öyle rahat edemezsin" bi süre yüzüne baktım ciddi mi diye?
"Bakmasana kızım gel uyuşur her yerin öyle" yavaşça başımı omzuna koydum. Kokusunu çok net duyuyordum. Nasıl da güzel kokuyordu!
"İyi geceler o zaman"
"İyi geceler, uyanırsan benide uyandır"
"Tamam" diyip gözlerimizi kapattık.
Çok naifsiniz farkında mısınız🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018