Multide ki şarkıyla okuyun 💖 Pera - Sensiz Ben
Yalnızdım ve korkuyordum. "Tahir?" Dedim ama etrafta deniz sesinden başka bir ses yoktu.
Arkamı döndüğümde mumlardan yapılmış bir yol gördüm. Gülümseyerek ilerlemeye başladım. Sonuna geldiğimde ışık yandı. Üstü tülle örtülmüş yerde minder olan bir yer vardı. Yukarıdan fotoğraflar sarkıtılmıştı iple. İlk fotoğraflarımız bile vardı. İlkokulda ilk karne alışımız, oyun oynadığımız zamanlar. Ondan sonra ortaokul ve lise... En önemlisi liseydi. Melisa'nın beraber uyuduğumuz geceden çektiği fotoğrafı görünce istemsizce kıkırdadım. Çok güzellerdi.
Bir de Tahir...
Tahir vardı.
Sevdiğim.
Elinde gitarla gülümsüyordu. Ona yaklaşınca elini gitar tellerine dokundurdu.
Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir
Ne de ben sensiz kalmayı
Neden bir dert biter diğeri gelir?
Ateştir bu, iyi bilir yakmayı...Gözlerimden akan yaşları umursamadan ona yaklaştım. Gözleriyle karşısında ki minderi işaret ettiğinde yavaşça oturdum ondan gözlerimi çekmeden.
Kuşları anladım da
Senin kanatların yok, nasıl uçtun da gittin?
Kırık cam misali hatalarım acıtır
Seni böyle mi kaybettim?Sesi büyüleyiciydi. Herkesi kıskandıracak gibiydi. Duyduğum en güzel sesti belki de...Hep onda kalmak istiyordum, hiç gitmemek. Ne o beni bıraksın ne ben onu bırakayım.
Bul beni, kaybolmuşum
İzim silinmiş, dilim suskun, susmuşum
Bak bana, mahvolmuşum
Senden kendimi almayı unutmuşumO kadar güzel bir ortamdı ki... Sevdiğimin sesine deniz dalgalarının sesi eşlik ediyordu.
Bul beni, kaybolmuşum
Gecem günüme karışmış, bir hoşum
Sanma ki sarhoşum
Ne var ne yoksa yıkıldı içimde, bomboşumUçuşan saçları, ay ışığı vurmuş bal gözleri, gitar tellerinde gezinen parmakları... O mükemmel birisiydi. Onun sayesinde dolmuştum, içimde ki boşluğu o doldurmuştu.
Ne gün güneşe doymayı bilir
Ne de ben sana bakmayı
Uyutsun gece beni,
Sevmesem de sensiz hayaller kurmayıHer saat, her dakika, her saniye... Gözümü ondan bir an bile çekmek istemiyordu. En güzel manzaramdı o benim.
Bul beni, kaybolmuşum
Sensiz ben bomboşum
Bak bana, mahvolmuşum
Sensiz ben bomboşumGitarı kenara bırakıp ellerimden tuttu ve ayağa kaldırdı. Gülümseyerek ona bakıyordum.
"Sonunu hiç bilmediğim iki kelimeden oluşan çok güzel bir hikayem var,
Can şenliğim..Benimle evlenir misin?
Eğer bana evet dersen, baştan aşağıya mutluluk olurum
Bırakırım şairliği, şairlik zaten mutsuz adam işi
Senden ala şiir mi var, senin yüzünden ala!
Eğer bana evet dersen, duvar ustası olup evimizin duvarını yaparım
Hanımeli yetiştiririm en bi sevdiğinden..
Eğer bana evet dersen, yeni yeni icatlar çıkartırım.
Çatıda kuş yuvaları yaparım,
Ama sen beslersen
Eğer bana evet dersen, baba olurum..
Baba olur eve ekmek getiririm
Nefes'im, hayatımı güzelleştiren.
Evet diyecek misin bana?"
Mutluluktan akan gözyaşlarımla kafamı salladım ve defalarca evet dedim. Kucağına alıp dönemiyle etrafta bir sürü havai fişek patladı. Cebinden çıkardığı yüzüğü parmaklarıma takıp elimi öptü.
"Seni çok seviyorum. İyiki yazmışım sana, iyiki cevap vermişsin"
"Bende seni çok seviyorum Nefes'im, iyiki. Sen hep iyiki"
*
Nefes'in yüzüğü
Sözler Calıkuşu'ndan 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)
FanfictionNeftah 1⁄2 texting "Denizlerim senin kıyılarında sakin. Bırak ellerin avuçlarımda kalsın..."🍃 17.12.2018