🌹111- FİNAL🌹

2.9K 164 175
                                    

Bölümü şarkıyla okuyun ~ Gizli Sebep - Selçuk Balcı

Arabadan inmesi ile yanına gidip elini tuttum. Şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Tahir'im" diyerek ellerimi yanaklarına koydum.

"Nefes'im bunlar ne?" Dedi etrafa bakınarak. "Doğum günün kutlu olsun sevgilim" dedim parmak uçlarımda yükselip yanağını öperken. Arkama bakıp ayrılmadan dudağına küçük bi öpücük bıraktım.

Pastanın yanına giderek üflemesini söyledim. "Dilek tutmayı unutma" diyerek fısıldadım.

"Allah'ım sen bizim mutluluğumuzu bozma, bizi bir ömür ayırma"

Mumları üfledikten sonra hepimiz alkış yaptık. Tam o sırada kulağımıza gelen sesler ile o tarafa baktık.

"Ba-ba!"

Alya ve Arden'i masanın üzerinde oturmuş küçük elleriyle alkış yaparken baba diye söyleniyorlardı.

Tahir dolan gözlerini bana çevirip gülümsemesiyle gözyaşlarımı tutamadım. Bebeklerimizin ilk kelimesi baba olmuştu, hemde babalarının doğum gününde. En güzel hediyeydi bu ona...

Yanlarına gidip ikisinide kucağına alarak yanaklarından öptü. Hayatımda görüp görebileceğim en güzel manzaraydı bu.

"Babanız size kurban olsun"

Tüm Kaleli'ler ve annem dolu gözlerle onları izliyordu. Alya ve Arden'i kucağından indirmeden yanıma geldi.

Herkes Tahir'e hediyesini verdiğinde en sona ben kalmıştım. Elimde ki kutuyu ona verdim. Bütün anılarımızı...

Her bir fotoğrafı çıkartışında bana bakarak gülümsüyordu. Bende kalmış hırkası, beraber izledigimiz sinema filminin iletleri, beraber içtiğimiz gazoz kapakları.

Daha sonra bebeklerimizin ilk ultrason görüntüleri, ilk kıyafetleri...

Hepsi benim içinde, onun içinde o kadar özeldi ki. Dolu gözlerini bana çevirip sımsıkı sarıldı.

"Siz bu dünyada bana verilmiş en güzel hediyesiniz, teşekkür ederim"

💌

En güzel günlerim,

Tek başıma çıktığım yolda sen geldin yanıma, hayatıma yoldaş oldun. Bir an olsun yanımdan ayrılmadın. Düştüğümde sen kaldırdın.

Sana 'anonim'den yazarken tek bir amacım vardı seninle konuşmak... Ama şimdi bakıyorum da 2 çocuğumuz var. Günler ne kadar çabuk geçiyor. Sen benim gizli  sebebimdin. "Gözümde ki yaşların gizli sebebiydin". Sana söyleyememek, gizli gizli sevmek zordu. Ama şimdi gülüşlerimin sebebi sen oldun.

Ben aşk neymiş sende gördüm sende yaşadım. İçim seninle doldu, taştı. Ben ben olmaktan çıktım tamamen sen oldum. Seni düşündüğümde daha da güzelleşiyor dünya. Hayat daha yaşanabilir geliyor. Gözlerine baktığımda anlıyorum yaşadığımı. Zerrelerime kadar hissediyorum varlığını.

Benim annem vardı sadece, bir de Melisa. Sen geldin. Kocaman bir aile verdin. En önemlisi sen bana aile oldun. Seninle olduğum her güne şükrediyorum.

Hiç yanından ayrılma olur mu? Benden gitme. Kız, küs ama yanımda kal. Ben sensiz yaşayamam. Her gün yanımda uyu küs olsak bile. Ben her sabah senin öpücüklerin ile uyanıyorum. Bunun nasıl bir sabah olduğunu sana anlatamam. Bebeklerimizin sesini duyuyorum. Senden ve benden bir parça olan bebeklerimizin.

En büyük iyikim sensin. İyiki yazmışım sana, iyiki sevmişim seni. Sen bana hayaller kurdurttun hiç kuramayacağım. Bu hayallere önce sen, sonra da çocuklarımız eklendi. Yalnızdım ben, sadece seni seviyordum erkek olarak ama babamdan sonra. Babamın seninle tanışmasını o kadar çok isterdim ki. Senin nasıl bir adam olduğunu tanımasını. O bizi izliyor Tahir, görüyor. Eminim ki sana teşekkür ediyor beni böylesine mutlu ettiğini için.

Varlığın sevgilim, varlığın en büyük dua sebebim. Seni düşündükçe içimin ısınması, yüzümdeki gülümseme seni ne kadar sevdiğimin en büyük kanıtı. Varlığın hiç eksik olmasın hayatımdan, ömrüm boyunca hep yanımda ol. Beraber yol alalım, sen hep yanımda dur, elimden tut, bırakma.

İyi varsın sevdiğim, iyiki hep yanımdasın. Seni hep çok sevdim, sevmeye de devam edeceğim...

Nefes..

Herşey bir mesajla başlamıştı. İkisininde asla pişman olmayacağı bir mesaj. Asla ayrılmayacaklarına söz verdiler. Birbirlerine aile oldular. Sadece 4 kişilikte değil kocaman bir aile oldular. Bizim hikayemiz bitti, ama onların ki devam ediyor olacak.

~SON~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~SON~

•••

Veda konuşmalarını sevmem ama sizi severim, o yüzden yapacağım :')

Ben bu kurguya başlarken vakit geçirmelik, kısa kısa bölümler yazıp atacağım bir kurgu olarak düşünmüştüm. Bu kadar sevileceğini tahmin etmemiştim.

Çoğu bölüm de texting olarak değil de hikaye olarak yazmıştım. Acemiliğime verin olur mu

O kadar alışmışım ki şuan gözyaşlarım sel oldu. Ciddi anlamda oturup  ağlıyorum. Final yapmayı bende hiç istemezdim ama hem siz sıkılırsınız hem ben. Zaten yazmakta zorlanıyordum. Pişman olacağımın farkındayım :(

Beni ve bu kurguyu unutmayın olur mu :') Çok duygusal oldu bu ya. Neyse sonuçta buradayım.

Arada özel bölümler atacağım. Birde aklımda birşey var ama kesin değil. Güzel şeyler :)

1 ay sonra sınavlarım başlayacak, seneye de yks sınavım var ona yoğunlaşacağım. Ama yaz aylarında vakit bol. Belki de bu kitabın 2. Serisine başlarım. Ki çok büyük ihtimal başlayacağım.

Alya ve Arden'i yazamadığım için o kadar çok üzülüyorum ki, böyle yarım kaldığı için. Sırf onlar için 2. Kitabı çıkartırım. Mesela Tahir'in kızını kıskanması, oğluyla maç yapmaları. Nefes'in Alya'yla yemek yapması, onları okula bırakması. Sırf bunlar için...

Başından beri yanımda olan, destek verip vermeyen, okuyan herkese çok teşekkür ederim, iyiki varsınız.  Hepinizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın hoşçakalın 💖

1 Mart 2019

Gizli Sebep • Texting | (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin